Gå til innhold

Basskasse+forsterker i E39??


 Share

Anbefalte innlegg

Hei har en Rockford Fosgate 2x12" + forsterker som jeg vil sette inn i min E39.. Jeg har en Business CD i bilen.. Er det noe slags basskasse uttak bak på den slik at jeg får ha basskasse i bilen min??? Trenger svart fooort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak og uttak fru blomm.. du stjele signal fra høytelerene bak og plugge de rett i rompa på forsterkeren om den støtter High-level signal. Hvis ikke må du ha en omformer som gjør signaler om til det ordinære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak og uttak fru blomm.. du stjele signal fra høytelerene bak og plugge de rett i rompa på forsterkeren om den støtter High-level signal. Hvis ikke må du ha en omformer som gjør signaler om til det ordinære :)

Hmm.. spent på om jeg får til dette altså! :S Går det an å bruke høytaler signalene på en basskasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak og uttak fru blomm.. du stjele signal fra høytelerene bak og plugge de rett i rompa på forsterkeren om den støtter High-level signal. Hvis ikke må du ha en omformer som gjør signaler om til det ordinære :)

Hmm.. spent på om jeg får til dette altså! :S Går det an å bruke høytaler signalene på en basskasse?

Du tar signalet som går til en høytaler rett i forsterkeren din (KUN hvis den har highlevel input), Sub koples som vanlig til din forsterker.

Om du leser prosjekttråden min så ligger det mange linker på første posten, blant annet tegning kontakene. Ellers finnes det mange guider på YouTube. Bare søk på "bmw e39 sound" eller noe tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak og uttak fru blomm.. du stjele signal fra høytelerene bak og plugge de rett i rompa på forsterkeren om den støtter High-level signal. Hvis ikke må du ha en omformer som gjør signaler om til det ordinære :)

Hmm.. spent på om jeg får til dette altså! :S Går det an å bruke høytaler signalene på en basskasse?

Du tar signalet som går til en høytaler rett i forsterkeren din (KUN hvis den har highlevel input), Sub koples som vanlig til din forsterker.

Om du leser prosjekttråden min så ligger det mange linker på første posten, blant annet tegning kontakene. Ellers finnes det mange guider på YouTube. Bare søk på "bmw e39 sound" eller noe tilsvarende.

Skeptisk på om jeg klarer dette altså... Ser jo det er flere som har basskasser i sine E39'er.. så kan jo ikke være så sykt vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...