todleif Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Denne kan du bruke viss du vil ha forsterker med originalspiller i e39www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466 ... id=&vn=736 Den så jo veldig tynn ut da? Og bare 60w pr kanal? holder det? Hehe, trur du at originalspilleren klarer å levere meir enn 60w! I andre enden kjøper du ein forsterker. Den kan være så stor som du vil ha den til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Ja, men har bestemt meg for å gå for Blaupunkt sin THA 475, istede for å ha den overgangen der Men hadde vært fint om noen kunne gi meg tips om hvor jeg kan få tak i den billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 dette filteret har ikkje max 60w. men org spiller jir nåkk ikkje mere en 60w pr. høytaler som har verdt nevnt tidligere i tråden http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=419 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå