Brekke Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg søkte på understells nummert på Gsbildeler, bmw etk og et annet sted. Bilen er en Coupê 2 dørs men det jeg får opp er at den er 4 dørs. kan dette være feil informasjon fra de og jeg må sjekke opp hos bmw? de siste 7 sifrane = 1440602 om noen andre kan dobbelt sjekke detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 sjekk med regnr å se hva du får opp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 prøvd det også,får det samme, jeg fikk understells nummer ved å søke på reg nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg fikk opp sedan på realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Det er det endaste jeg får opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 På nye bilen, Tonni? mulig noen har "juksa" litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå