BMW318TDS96 Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Når jeg har på varmeapparatet så legger det seg et lag av noe på ruten på innsiden som jeg må tørke bort,det tar ca 1 mnd mellom hver gang jeg tørker det bort noen som vet hva det kommer av? ser ut som dugg men det sitter bedere enn det nesten som et olje lag
tomasb Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Tror ikkje det er noe verre enn luftforurensing. Har det samme problemet på min. Blir mindre av det på sommeren hos meg....
Odd-M Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Bruker bilen kjølevæske? Kjenner du en litt søtlig rar lukt når vifta og varmen går for fullt? Jeg tror du har hull i varmeregisteret. Det medfører at kjølevæske lekker inn i varmeregisteret til varmeapparatet. Ovenfor nevnte symptomer er sterk indikasjon på dette. Ikke noe ukjent problem.
korny Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 er nok luftforurensing ja. kul overskrift da! tenkte at det skulle holde med og skrive "her er det bare og bruke litt spylerveske,dra høyre spak ved rattet bakover"
SofaKingFresh Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 er nok luftforurensing ja.kul overskrift da! tenkte at det skulle holde med og skrive "her er det bare og bruke litt spylerveske,dra høyre spak ved rattet bakover" +1! Så får meg at han ikke skjønte helt hvordan man skulle få vekk den dritten som kommer på ruta når man ligger bak andre biler når det er vått på bakken Hahaha.
Hauso Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 prøv å vask vinduene dine med eddikk-vann inni. det hjelper hvertfall på dugg. hvem vet, kanskje det funker mot luftforurensing også ?
B3KK15 Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Skulle vel gjette på att det er kjøleveske ja.
Bmw_325i_ Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 har du pollen filter? kan være det som er problemet hadde lignende på en omega b en gang. bytta det å problemet var løst
flanders Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 ville satset på at det er kjøleveske, var iallefall det som var feilen på min 520 som hadde samme problem...
BMW318TDS96 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Tror ikke det er kjøleveske den bruker ikke en dråpe,men jeg tok ut pollenfilter og det var ganske skittent men det virker som det er litt seigt lag liksom som ser ut som dugg men kluten blir ganske svart,skal teste med edikkvann . JA DET SKULLE TATT SEG UT OM JEG IKKE VISTE HVORDAN JEG FIKK VEKK SKITTEN UTENPÅ VINDU JA
korny Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 røyker du? kjøleveske lukter jo noe før jæv... og du får en søt smak i munnen om det er der det lekker.. (nå skal sant sies at eg hadde en meget stor lekkasje der) pollenfilteret lager egentlig bare dugg om det er vått og tett. eddik er genialt men lukter jo ikke friskt.. prøv også med en svak salo blanding. dette bruker de på vernebriller og lignende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå