Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har på varmeapparatet så legger det seg et lag av noe på ruten på innsiden som jeg må tørke bort,det tar ca 1 mnd mellom hver gang jeg tørker det bort noen som vet hva det kommer av? ser ut som dugg men det sitter bedere enn det nesten som et olje lag

Skrevet

Bruker bilen kjølevæske? Kjenner du en litt søtlig rar lukt når vifta og varmen går for fullt?

Jeg tror du har hull i varmeregisteret. Det medfører at kjølevæske lekker inn i varmeregisteret til varmeapparatet. Ovenfor nevnte symptomer er sterk indikasjon på dette. Ikke noe ukjent problem.

Skrevet

er nok luftforurensing ja.

kul overskrift da! tenkte at det skulle holde med og skrive "her er det bare og bruke litt spylerveske,dra høyre spak ved rattet bakover" :D

Skrevet
er nok luftforurensing ja.

kul overskrift da! tenkte at det skulle holde med og skrive "her er det bare og bruke litt spylerveske,dra høyre spak ved rattet bakover" :D

+1!

Så får meg at han ikke skjønte helt hvordan man skulle få vekk den dritten som kommer på ruta når man ligger bak andre biler når det er vått på bakken :P Hahaha.

Skrevet

Tror ikke det er kjøleveske den bruker ikke en dråpe,men jeg tok ut pollenfilter og det var ganske skittent :) men det virker som det er litt seigt lag liksom som ser ut som dugg men kluten blir ganske svart,skal teste med edikkvann :beer: .

JA DET SKULLE TATT SEG UT OM JEG IKKE VISTE HVORDAN JEG FIKK VEKK SKITTEN UTENPÅ VINDU JA :stupid:

Skrevet

røyker du?

kjøleveske lukter jo noe før jæv... og du får en søt smak i munnen om det er der det lekker..

(nå skal sant sies at eg hadde en meget stor lekkasje der)

pollenfilteret lager egentlig bare dugg om det er vått og tett.

eddik er genialt men lukter jo ikke friskt..

prøv også med en svak salo blanding.

dette bruker de på vernebriller og lignende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...