Omre Service Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Gamle cabben min jo... fint å se at det er noen som passer på den... blei en veldig fin bil etter jeg bygde denn =) Lykke Til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Arti å sjå gammle bilde av bil`n Kor gammal e disse bilda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Arti å sjå gammle bilde av bil`n Kor gammal e disse bilda? de er fra 2005 tror jeg.. den km stand på bilen din må du ta med ei klype salt tror jeg.. for den hadde gått 170-190 når jeg hadde den....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ja har dreve å stussa litt på ta etter at e begynnte bruke den da coupevifta gikk te H.... og litt andre slitasjeting begynnte gå klart Men utrolig bra i karroseriet....har ikkje funnet nokka rust enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Ja har dreve å stussa litt på ta etter at e begynnte bruke den da coupevifta gikk te H.... og litt andre slitasjeting begynnte gå klart Men utrolig bra i karroseriet....har ikkje funnet nokka rust enda da er du jo heldig, skull sett den når jeg kjøpte den da så den faaen ikke ut for å være ærlig.. rust å dritt overalt.. men tok en god jobb på den å den blei ganske fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Må ha vært gjort en utrolig bra jobb da, for ikke funnet noe tegn til rustsveising enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Da er div nye deler handlett inn M-tech 2 vinge Bremseskiver foran Klosser foran Styrekuler Bærebruer Powerflexforinger hjulager foran Så i kveld blir det skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Da var sommerhjula og m-tech2 vingen kommet på dessverre litt skitten på bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 feit cab sondre:D har lyst på en sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 SÅNN skal en E30 se ut Nå jeg nesten angrer litt på jeg kjøpte E36 cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Takk Kjøpt noen nye deler i bakhjulstillinga også nå Bremseskiver Klosser Hånbrekk klaver Rep sett Håndbrekk vaiere ++++++ Oljeskift på gir og diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Heilt fantastisk cab, rett og slett vakkert! Planer om M-tech 2 på resten med tiden? Ser virkelig stor skjønnhetsforskjell på OZ og Keskin når man samenligner bildene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Planen er komplett m-tech2 etterhvert ja det er ganske så stor forskjell på de felgene når du ser dem sammen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MinGern e39 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 flott bil:) grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå