Pitstop Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Et par bilder av bilen få dager før den ble stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Sporløst forsvunnet? Forjævlig å miste et slikt glis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Sporløst forsvunnet?Forjævlig å miste et slikt glis! Bilen er ikke forsvunnet da tyvene ikke kom seg så langt, men bilen er kræsjet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Fant noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 åssen går det med cabben da? fått den igjen, hvordan så den ut? synd det skjedde med den bilen, har vært stjålet engang før å den før jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Bilen er kommet til rette den, men mangler desverre M-tech 2 vingen og star-tech baklyktene + at den er såpass trykt i fronten at dahsbordet står i bue, så denne kommer nok desverre aldrig på veien igjen Er defror på utkikk etter et 2 dørs 325 karroseri som jeg kan flytte alle go delene over på, så visst noen har et bra karros så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Bilen er kommet til rette den, men mangler desverre M-tech 2 vingen og star-tech baklyktene + at den er såpass trykt i fronten at dahsbordet står i bue, så denne kommer nok desverre aldrig på veien igjen Er defror på utkikk etter et 2 dørs 325 karroseri som jeg kan flytte alle go delene over på, så visst noen har et bra karros så skrik ut Kjøpe caben min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 utrolig kjipt, en meget fin cab med riktige hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Skal ikkj selge hjula da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Kjedeleg at denne flotte bilen vart ødelagt. Veit om eit anna cab kaross som vart stjelt og ribba for det meste. Denne skal vist vere bra, og eit godt utgangspunkt for deg om du ønska å flytte over:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå