Steffe1 Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Jeg skal begynne på min bmw e36. skal bli en 325 turbo. men lønner det seg å bygge me eller uten vanos? hva er vanos? kansje noen som har bilder eller tips? Steffen.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Jeg foreslår et kjapt søk her på bimmers jeg..
Hoem Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Og jeg foreslår at du slutter å bruke forumet med den innstillingen der.. Se for deg et forum hvor ting ikke kan gjentas, vil jo da bli mindre trafikk på tekniskbiten i og med at en gang så er jo det meste allerede skrevet. Eller skrev du det kanskje fordi at du sanker innlegg? -- Det foretrekkes nonvanos ved turbobygg, men e36 har m50tu som har av/på vanos.. Så det er ikke noe problem og ha vanos på et snikturbobygg. Vanos er at kammen justerer seg for å oppnå mindre utslipp, lavere forbruk bedre effekt og dreiemoment
S.Arnesen Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Og jeg foreslår at du slutter å bruke forumet med den innstillingen der.. Se for deg et forum hvor ting ikke kan gjentas, vil jo da bli mindre trafikk på tekniskbiten i og med at en gang så er jo det meste allerede skrevet. Eller skrev du det kanskje fordi at du sanker innlegg? Det er da lov å bruke søke funksjonen fordet, bimmers trenger ikke en ny tråd i uka angående f.eks hva vanos er for å holdes i gang...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Og jeg foreslår at du slutter å bruke forumet med den innstillingen der.. Se for deg et forum hvor ting ikke kan gjentas, vil jo da bli mindre trafikk på tekniskbiten i og med at en gang så er jo det meste allerede skrevet. Eller skrev du det kanskje fordi at du sanker innlegg? -- Det foretrekkes nonvanos ved turbobygg, men e36 har m50tu som har av/på vanos.. Så det er ikke noe problem og ha vanos på et snikturbobygg. Vanos er at kammen justerer seg for å oppnå mindre utslipp, lavere forbruk bedre effekt og dreiemoment Hvem i hælvete pissa deg i trynet for å ødelegge dagen din? Grunnen til at jeg sa det er fordi VANOS har kommet opp 916 ganger siste året. Og at det går ann å søke før man lager ny tråd.. En tin er om det hadde vært en tråd om hva f eks 2 kontakter i motorrommet skulle til etter evt motorbytte. Men en så vanlig ting som vanos - som er tatt opp uttallige ganger før - går det ann å søke etter. Sanker innlegg? Hvor får du det fra? Nå blei det ett innlegg til gitt, bare fordi du ikke har fått deg noe på 2 år
Hoem Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 saklighet har vel du utdannelse i Spiritus Sodomy. S.arnesen skrev Hoem skrev: Og jeg foreslår at du slutter å bruke forumet med den innstillingen der.. Se for deg et forum hvor ting ikke kan gjentas, vil jo da bli mindre trafikk på tekniskbiten i og med at en gang så er jo det meste allerede skrevet. Eller skrev du det kanskje fordi at du sanker innlegg? Det er da lov å bruke søke funksjonen fordet, bimmers trenger ikke en ny tråd i uka angående f.eks hva vanos er for å holdes i gang... --- Det er jo lov å skrive en ny tråd uten å bli henvist til søkefunksjon, vanos var bare et av spørsmålene hans. Jeg har per dags dato ikke funnet en tråd som omhandler turbobygg og vanos med forklarende bilder av f.eks oppsett og hvordan ting er gjort.. Så hvorfor i alle dager skal han søke etter noe som mest sannsynlig ikke er her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå