nitrox111 Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Heisann folkens.. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et justerbart senkesett og har funnet ett inne på schmiedmann til bare 3300,- LINK: http://www.schmiedmann.no/795/produkt/A0553091.htm Men saken er den at jeg lurer på om noen av dere har dårlige/gode opplevelser med dette settet siden det er ganske billig -Takk på forhånd =)
leholtet Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 er ute etter et slik et selv, dette var jo ekstremt billig
S.Arnesen Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 så veldig billig ut ja... lowtech skal holde en grei standar utifra hva jeg har blitt fortalt av de som har testa det...
nitrox111 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 er ute etter et slik et selv, dette var jo ekstremt billig Kan senkes MAX 65/60... (Men for meg som bor på landet med grusveier så kan jeg jo ikke senke så mye uansett...)
leholtet Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 noen som har bilde av hvordan 65 - 60 blir på e46 med 19"?
525i1991 Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Justerbart senkesett er ikke å annbefale for veibruk. dette korroderer/ruster fast og blir umulig å justere, så heller legg pengene i ett skikkelig senkesett med en høyde du kan leve med;) ( regner med du vil ha justerbart for å heise den litt om vinteren elns?)
BmwKlovn Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Justerbart senkesett er ikke å annbefale for veibruk. dette korroderer/ruster fast og blir umulig å justere, så heller legg pengene i ett skikkelig senkesett med en høyde du kan leve med;) ( regner med du vil ha justerbart for å heise den litt om vinteren elns?) Tøys, om man vasker i ny og ned og er flink til å bevare tinga sine går dette fint. Er også stor forskjell fra justerbart til justerbart i materiale. Di billigere setter seg nok fortere, men om man vasker osv så går dette fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå