Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 har et 318 eksosanlegg liggene. kjøpte det nytt og er brukt 50 mil før bilen ble hugget. Noen som er Interisert i å bytte det i mot Noen flasker med øl?? Anlegget ligger i Gjerdrum (akershus) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hvor mange flasker vil du ha? noe spes merke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Er kjøpt på Mekonomen så er vel bare helt standar. hehe. nei hvor mange byr du a? men hvis det er øl merke du tenker på så kan det være tuborg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Høres interressant ut.. Hvor mange øl må til for at du skal bli drita nok til å gi meg den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 haha må si jeg lo litt når jeg så denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 noen av dere som gir ei kasse med tuborg for det a?? bra denne her ja. trenger ikke pengene men har veldig lyst på øl. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hjemme brygga øl. 2009 modell. kan det være av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Haha, hvor langt unna Oslo er det den befinner seg ca?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 befinner seg ca 3,5 mil fra oslo rettning gardermoen. Vil helst kunn ha Tuborg, er kjedelig å bytte i noe man kanskje ikke liker. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 haha, dævver:p beste byttehandelen ever Hvordan er det å sende øl i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Så lenge man pakker ølen godt inn i en eske så ser jeg ikke probleme med å sende det i posten ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hahaha, skal jeg pakke den med is? Og sende i posten LOL xP Men nok OT, hva koster en kasse tuborg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 det er 10 kr pr tuborg på rema. du skal slippe å sende den fra oslo til gjerderum. er folk der du henter eksosen som kan ta den i mot. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Rått! Da går jeg for det Må Eu godkjenne den møkka.. Hehe.. Joh, kan jg få bilde på PM? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 ja hadde jeg fått tatt noe bilde så. hehe. jeg bor 15 mil unna. men skal nedover i morgen. skal få prøvet å tatt et bilde da jeg men da får jeg ikke sendt deg det eventuelt før på søndags kvelden om det går greit da? eller så kan jeg sende det på mms i morgen ettermiddag. om du vil det så send meg nr ditt på pm i kveld a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå