christianE36 Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 heisann! jeg lurte bare på om det er noen som har erfaring med 318is m42 motoren jeg? problemet er at den går og jager og fusker på tomgang og den går ureint om man gir gass(akkurat som om den kutter en syl). men når man kjører med den er den helt fin. dette må da ha noe med elektrisk eller luft/bensin tilførselen? setter stor pris på raskt svar. dette er da altså m42 motoren (1.8 med 103kw/140hk) MVH christian.
D.Toft Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 sjekk tennkabler, plugger osv... trenger nok bare en service
Glennski Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 heisann! jeg lurte bare på om det er noen som har erfaring med 318is m42 motoren jeg? problemet er at den går og jager og fusker på tomgang og den går ureint om man gir gass(akkurat som om den kutter en syl). men når man kjører med den er den helt fin. dette må da ha noe med elektrisk eller luft/bensin tilførselen? setter stor pris på raskt svar. dette er da altså m42 motoren (1.8 med 103kw/140hk) MVH christian. Trenger en rens av tomgangsregulator Evt. sjekk pluggen til den.
christianE36 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 okay:) du mener tomgangsmotoren som ligger under innsuget? er liksom det jeg står igjen med. og luftmasse/mengde måleren.. men siden den går greit når jeg kjører liksom. men den går ikke helt bra på noe turtall i det heletatt når jeg står ute av gir med den.=( har byttet coil,kabler,plugger og bankeføler så blir helt sprø når ting ikke er perfekt:P
Glennski Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 okay:) du mener tomgangsmotoren som ligger under innsuget? Stemmer
Larsinnj Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 For å sjekke LMM kan du jo bare koble av ledningen som går til den, å høre om det blir værre eller om det fortsatt er likt.
christianE36 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 okay=) tusen takk for hjelpsomme svar. håper jeg finner feilen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå