Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann! jeg lurte bare på om det er noen som har erfaring med 318is m42 motoren jeg? problemet er at den går og jager og fusker på tomgang og den går ureint om man gir gass(akkurat som om den kutter en syl). men når man kjører med den er den helt fin.

dette må da ha noe med elektrisk eller luft/bensin tilførselen?

setter stor pris på raskt svar. dette er da altså m42 motoren (1.8 med 103kw/140hk)

MVH christian. :wink:

Skrevet
heisann! jeg lurte bare på om det er noen som har erfaring med 318is m42 motoren jeg? problemet er at den går og jager og fusker på tomgang og den går ureint om man gir gass(akkurat som om den kutter en syl). men når man kjører med den er den helt fin.

dette må da ha noe med elektrisk eller luft/bensin tilførselen?

setter stor pris på raskt svar. dette er da altså m42 motoren (1.8 med 103kw/140hk)

MVH christian. :wink:

Trenger en rens av tomgangsregulator

Evt. sjekk pluggen til den.

Skrevet

okay:) du mener tomgangsmotoren som ligger under innsuget? er liksom det jeg står igjen med. og luftmasse/mengde måleren.. men siden den går greit når jeg kjører liksom. men den går ikke helt bra på noe turtall i det heletatt når jeg står ute av gir med den.=(

har byttet coil,kabler,plugger og bankeføler så :shock: blir helt sprø når ting ikke er perfekt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...