tarjei bmw Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 hei. ønsker å kjøpe: m5 sideskjørt eller lignende sorte de-lykter og blinkers (kan byttes med hvite blinkerser og angel eyes + mellomlegg fra meg) sorte nyrer panser m-girkule m-pedaler m-matter. bakrutesenker m5 felger alt dette må passe til e34. kan byttes i dørpaneler til e34 m5, eller orginale ac schnitzer felger med dekk. 17" gi en lyd viss noen har noe av dette. skriv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 jeg har v8 panser med en liten bulk billig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 pris og bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 jeg kan fikse bilde og så får du komme med et bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 jaja bare send bilder du så kommer jeg med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 ingen som har noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Du kan få kjøpt en komplett E34 M5 av meg for 45000kr. Kan ikke registreres da. Ikke tollet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 hadde jeg hatt så mye så hadde jeg kjøpt den av deg på flekken. kan du skaffe noen bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Bakrutesenker har eg. Hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå