Gå til innhold

Min første BMW E36 325i | Avbildet i Fahrfreude side 7

Hvilken farge på calipere til sommeren?  

88 stemmer

1. 1. Hvilken farge på calipere til sommeren?

• Rød
      33
    • Sølv
      30
    • Svart
      25

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener. Alternativet vil jo være å lakke dem i sølv. Litt mer diskret og lettere å svelge for mange. Men det er jo ikke de mange som skal kjøre rundt i din bil. Det hadde vært skikkelig jalla hvis vi snakket om en 316, men her er det jo motor i massevis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, ser den. :) Er litt halvkresen på sånt egentlig skjønner du. Litt orginalpoliti selv.:P

Sølv er vel nærmest orginalt Men virker som rødt er noe folk her liker, så da er det mer aktuelt egentlig. :)

Ville ha gått for sølvfargede calippere med den fargen vi har på våre biler.

Så en E36 i samme farge på bimmerforum som hadde røde calipere, var ikke noe spesielt pent syns jeg. Ble for "skrikende" på en måte, syns jeg da.

Men for all del, det er din bil og ingen andre kan bestemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser den. :) Er litt halvkresen på sånt egentlig skjønner du. Litt orginalpoliti selv.:P

Sølv er vel nærmest orginalt Men virker som rødt er noe folk her liker, så da er det mer aktuelt egentlig. :)

når rød har færrest stemmer? :-P

Ja, hehe. Skrev litt merkelig der, mente at siden det er mange som har rødt her, så kan det være litt stilig med rødt også, men ser ut som sølv leder her. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha gått for sølvfargede calippere med den fargen vi har på våre biler.

Så en E36 i samme farge på bimmerforum som hadde røde calipere, var ikke noe spesielt pent syns jeg. Ble for "skrikende" på en måte, syns jeg da.

Men for all del, det er din bil og ingen andre kan bestemme :)

Blir nok litt skrikende er jeg redd ja, kansje ikke helt heldig farger å blande. Sølv pleier å være veldig kult bak pene felger, og samtidig litt diskre. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senkeskåler av merket supersport liggende, (10mm) prøvde å sette de på i høst, men da subbet de i tårnlageret. Skålene var liksom for dype... Så jeg valgte å montere fjørbeinet inn igjen, med de orginale fjørskålene.

Er det noe spesielt dere pleier å gjøre ved montering av senkeskåler?

PS: Merket at på den siden jeg hadde montert nytt tårnlager, fikk jeg ikke montert skåla i det hele tatt. Men på andre siden, fikk jeg montert sammen, men der skrapet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...