Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har bilen min vært innom doktoren, og fått fikset litt. Merket det etter og ha lagt om dekk, at bakbremsen på høyre side hang. Det viste seg og være håndbrekket som hang etter at jeg hadde brukt det. Grunnen til det var slitte bremse saker som hadde løsnet på håndbrekket. byttet bak på begge sider, og er nå i gang igjen uten bremse problemer :)

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  viplash skrev:
Steffan C: Bare og si i fra, så kommer jeg for en aldri så liten mc tur ;-)

Skal levere den tilbake til kammeraten min imorra. Og denne har også opp/ned giring, så litt køddent å kjøre med hvis man ikke er vandt til det 8-[ .

Skrevet

Steffan C: Dakar deg da. tenkte og bare få sett og kanskje sitt på en bitteliten sving jeg. :) Men nå får du ikke den muligheten ;) hehe..

Skrevet

Lekre felger! Kledde bilen godt.

Og kjør forsiktig på motorsykkelen din! Lappen kan fort ryke med denne type sykkel;)

Skrevet

Hehe..Det nok ikke så ille gutter. Når arbeidsgiver gir meg rente fritt lån til en sykkel, så skal jeg nok klare meg gitt ;-)

Luksusfeller er noen lys år unna enda ;) hehe..

• 4 weeks later...
Skrevet

hmmm....råne imorgen i tønsberg?skal en tur nedover og være der til lørdag morgen...får treffes over en kebab også kan du feilsøke hvorfor jeg ikke har kupelys som funker...også spanderer jeg kebab om du klarer å fikse feilen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...