wicky124 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 hmm..facelift front? hehe den så litt skada ut ja...men bra det ikke gikk verre enn det gjorde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Oi, så kjipt da... Og du som nettopp hadde kjøpt den... Alt bra med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Alt bra med meg etter smellen ja. Jeg traff ikke bilen foran og hans hengerfeste i mer en maks 20 km/t. så var min bil som fikk skadene. er bare UTROLIG kjipt. så nå blir det en liten jobb med og få tak i en fanger som er mer eller mindre strøken. Så får jeg fikse den fangeren som står på bilen etter beste evne og ha den frem til eventuelt ny fanger foreligger. ny kjøper jeg den IKKE! Koster over 9000,- for ny fanger hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 GS har latterlige priser på mye av delene sine ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja, fikk litt hake slep jeg. Det vil jo si at det koster nærmere 14 - 15 tusen for og få en ny frontfanger og lakket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 god tur nedover idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da var jeg tilbake i fra turen til Sørlandet og Hylle. Turen ned var fin den, god musikk, nok røyk, drikke og god musikk så var det det klart for en fin tur sørover i god været. Men ble en god slump med mil. But who cares?! Legger litt bilder av bilen og fanger fra vi jobbet jeg Og som dere ser, det ble bedre når vi var ferdig: Jeg er veldig klar over at jeg må bytte frontfanger også. Men slik den er nå, så ser den uendelig mye bedre ut enn hva den gjorde når dette skjedde. Nå ser den hvertfall mer eller mindre hel ut denne fronten min. Men dersom noen som leser det her vet om en plass hvor man selger en E32 front fanger, gjerne en 740 eller 750 fanger (de er litt finere syntes jeg), så si gjerne i fra Det ble og byttet skiver og klosser bak på tralla mens jeg var hos Mr. Hylle. Schmeidemann er rimelig på en del ting fant jeg ut 1/2 i forhold til mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Da er det en stund siden jeg har vært her inne og oppdatert, så er vel på tide nå egentlig. Men etter en lang tid med leten etter ny frontfanger, så kom det frem en frontfanger i samme farge som bilen i Halden. Etter mye om og men og frem og tilbake om levering av denne, så endte det med at jeg den 30. april satte meg i bilen og kjørte i Halden. Fangeren er fin og hel, og var ikke tvil et sekund for og kjøpe den. Etter kollisjonen var det litt annet som måtte rettes opp for og få på fangeren, men når det ble fikset på kvelden så gikk fangeren rett på bilen. Dere kan jo se selv hvor fin den ble med ny fanger. Nå er det senk som står på planen. 40/40mm er planen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Fin bil. Begynner å bli sjeldne langs veien nå. Møter deg nesten daglig på Smidsrødveien eller gjennom byen. Har vel møtt deg et par ganger med 7ern, men oftest i en svart Land Rover Freelander med safarigitter på lyktene og soft-top. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Tror jeg har sett deg i 7'ern, men Land Roveren har jeg ikke lagt merke til. Men for og si det slik, det er ikke biler jeg ser etter. Men bor jo nesten på Torød, så må jo inn for og komme til jobben Du får lage litt liv og signaler neste gangen du ser meg. Godt du liker bilen min, var ikke for mange av disse på vårmønstringen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 var det du som stod bak meg på vårmønstringa?syntes jeg kjente igjen bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 var det du som stod bak meg på vårmønstringa?syntes jeg kjente igjen bilen din Det var meg vet du. Du kom sent og dro tidlig hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 njaaah...dro tidlig for å spise kebab..kom tilbake etterpå...du kunne kommet bort og sagt HEELÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg sa hei til bilen din. Men du satt jo ikke i den da gitt. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Må ikke være så sjenerte da gutter! kommer dere på Bmwccn treffene i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå