MrElg Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Så det er her sjuerklubben holder til nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det kommer ann på hvordan jeg jobber og hvor i landet de er. Men regner med jeg kommer på noen av de hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Så deg ikke på Valle Hovin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg så deg jeg kjære. Du stod og pratet med noen, så ville ikke gå bort og plage deg da. Også satt d oppå gresset ved tribunen. men når jeg var ferdig snakket da og skulle bort og hilse på deg, så var du borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Du gikk rundt med den lille søte voffa du du hadde en Adidas jakke om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 ja det stemmer det faktisk.. Både jakka og Ella, 5år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Så for og si det enkelt, du ble observert og sett hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Så det er her sjuerklubben holder til nå ja Egentlig, så holder vi til i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106795&highlight= men vi roter oss bort til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Så for og si det enkelt, du ble observert og sett hehe.. Jaha ja...? Irriterer meg at jeg ikke fant deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 hvorfor irriterer det meg da? Når du satt på tribunen, så stod jeg noen meter foran deg borte ved 5'erne. Rød jakke med logo på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Love is in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaair, ooolaaalalaalaaa Bmwccn treff på rudskogen er det vel i sommer, må komme dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 hylle: skal du begynne og nå, så får du stelle deg i køen. For er fler i fra BMW ccn vestfold som er på den alt. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Sånn er det når jeg er blind på begge øya! Var trøtt som f... den dagen også. Neste gang får du rive tak i meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 skal dra tak i deg jeg Monica om jeg ikke ser deg før et nytt treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå