Kai-P. Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Er en meget hel og pen bil du har, Christian, ble blank og fin på fredag! Trenger bare senking og hjul nå, må slå fra deg det to-hjulinggreiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Senk er på vei snart det vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Så deg ikke på Valle Hovin jeg! Her er Christian i godt driv på vei til Valle . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Apropo rød jakke.... Fant jakka di i baksetet mitt i dag. Lå skvist ned i sprekken... Fikk du med deg genseren min?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Er en meget hel og pen bil du har, Christian, ble blank og fin på fredag! Trenger bare senking og hjul nå, må slå fra deg det to-hjulinggreiene! Det to hjuls opplegget er mye betalt alt, så det slår jeg ikke fra meg. Men takker for at du liker bilen min.Hylle sendersnart senk, så da blir den 40mm lavere. Og bilen har aldri vært så blank før som etter fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Så deg ikke på Valle Hovin jeg! Her er Christian i godt driv på vei til Valle . Bildet kom ikke med. Bandwith var brukt opp. men fikk dem frem og legger ut her jeg. Me like har du fler så kom med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Senk er på vei snart det vet jeg. Genialt Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Apropo rød jakke.... Fant jakka di i baksetet mitt i dag. Lå skvist ned i sprekken...Fikk du med deg genseren min?? Jada, Monica. Jeg fikk med meg genseren din. Har vasket den og brettet den pent sammen. Var noen flekker på den, men fikk de vekk for deg Den ligger i skapet og venter på deg til neste gang du kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Gut gut Kommer nok enda flere ganger ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Gut gut Kommer nok enda flere ganger ;) Godt og høre Monica. Gleder meg alt til og se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Javel, blir det snart forlovelse og barn i gården nå då eller? Bimmers første kjærlighetspar. jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Tok meg friheten jeg Mr Cotte .... På vei til Valle Hovin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Javel, blir det snart forlovelse og barn i gården nå då eller? Bimmers første kjærlighetspar. jøss. Hehe...forlovelse og barn er det vel en stund frem i tid til vel?! Mendu får spørre den andre halvdelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Barnet er litt under 9mnd til forresten. Glemte å si det i går når jeg dro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hahhahaha, jeg døøøøøøøøøøøøør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! er ikke dere kollegaer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå