viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Ja, du sa det i sted...pratet jo med deg på telefon når jeg svarte Hylle. Litt sprøtt og tenke på.. meg som pappa liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare ett par mnd til... Da er det nok permisjon. Hvis han gjorde det skikkelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Kan jeg være gudfar? plz!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hahhahaha, jeg døøøøøøøøøøøøør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!er ikke dere kollegaer også? Hylle: vi har samme utdannelsen jo. men Monica jobber ikke med det slik jeg gjør. hvorfor dør du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare ett par mnd til... Da er det nok permisjon. Hvis han gjorde det skikkelig da.. Tviler du altså? Virket det ikke som jeg gjorde det skikkelig altså? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hahahahaa!! kan du kje pula gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Så fort kirugen har gjort jobben sin så blir vi fjerne-kollegaer håper jeg... A-hus 13.mai forresten Viplash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hahahahaa!! kan du kje pula gutt? Det kan bare Monica svare på egentlig. Så fort kirugen har gjort jobben sin så blir vi fjerne-kollegaer håper jeg...A-hus 13.mai forresten Viplash Håpe de klarer og fikse handa di nå da pus. Så det blir litt ambulanse jobb på deg før du skal ut i perm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Syntes du klarte deg meget bra jeg *klapp på ryggen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare jeg som sitter her som et spørsmålstegn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare jeg som sitter her som et spørsmålstegn nå? Ja det trur jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare jeg som sitter her som et spørsmålstegn nå? Jeg sitter ikke som noe spørsmålstegn hvertfall. Hvorfor et spørsmålstegn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare glem det SKal på eu imorgen, sender fjærene senere på dagen? Sender du over addressen din? så svarer jeg med kontonr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Bare glem det SKal på eu imorgen, sender fjærene senere på dagen? Sender du over addressen din? så svarer jeg med kontonr. Den er grønn vet du Sender deg PM nå jeg. Og er du like stort spm. tegn, så får du spørre da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 skjedde med ontopic tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå