viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis du vil ha billige hvite blinklys på skjermene, har jeg et pent brukt sett liggende som passer til E32? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 De er vel like de du har på bildet? Ser ut som du har E36 blinkers iaf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg aner vel ikke jeg vel. mulig de har brukt samme blinkers på fler modeller. for jeg tror det sitter samme type blinke blink på E34 og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Turtelduene jo. Monicam3 og Viplash <3 f9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Er ikke det koselig da Hylle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 er vi så morsomme altså? Tror det har noe med den "on-topic"-snakken deres å gjøre haha, artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg aner vel ikke jeg vel. mulig de har brukt samme blinkers på fler modeller. for jeg tror det sitter samme type blinke blink på E34 og. Det der er ikke E34 blinkers, TROR jeg..for de er bredere.. Er nok noe som har blitt satt på ifm EU kontroll en eller annen gang, for den kom sikkert til Norge uten Er jo bare å måle dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Men kan vi ikke få sjekket det da Thomas? mye skal du eventuelt ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis du liker de kan du få de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis du liker de kan du få de! så snill du er da? Er du i området i morgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeppsi pepsi, er hjemme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Tar kontakt jeg da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hihi.. må tulle litt viplash Det vet jeg du tåler Hvite blinkers gjør susen altså.. selvom det er litt knot foran som du sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Rickie: jeg tåler da absolutt ingenting? hehe... Jeg tåler nok det ja. Ellers haddedet vært utrolig dumt av meg og være så stor i kjeften som jeg til tider er. Skal vel ut til Dr S i dag og se. Men det er side blinkene som han har hvite så vidt jeg vet. Ikke de foran ved lyktene. Og de er det jo ikke noe pes og bytte =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Da var det hvite blink på plass på skjermene foran på bilen min. Ser jo unektelig bedre ut. Takk til Dr S for donasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå