Gå til innhold

Viplash sin E32 730iA

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :) Setene er ubeskrivelig gode. ALDRI hatt bedre seter i noen bil ever. Har syntes 7'erne var sykt fine, og tatt all skryten folk har kommet med av de bilene med en neve salt. Jeg tar nå tilbake ALT det, og enda litt.

er litt på utkikk etter hvite blink til den, men ikke lett det der gitt. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gs bildeler har vel hvite blink? Ser ut til at du har bøffelskinn i bilen..bøffelskinn kosta ca 15tusen kr MER enn vanlige skinnseter så...du er heldig:) har også bøffelskinn i min og de setene er faktisk utrolig digge:)

og grattis med fet bil:) senk med store brede 19toms felger hadde gjort seg på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke 8000,- og bruke på slikt nå for tiden :( Men utrolig fete felger ja. :)

Wicky124: Det med bøffelskinn var jeg ikke klar over. Jeg har merket meg at det er GOD kvalitet på setene og skinnet har holdt seg utrolig godt. Og merker at det er noe spess. Men bøffel skinn høres jo utrolig nice ut og. Me so lucky :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppvarmede dørlåser ja. Det er så mye rart på denne bilen som jeg ikke helt har kommet inn i enda egentlig. Har jo så vidt klart og skjønne hvordan jeg endret språk på kjørekomputeren (ahr den store). Og fått med meg at jeg klarte og trille ca 15 mil på motor vei i dag med et forbruk på ca 1.06 liter på mila. Så fornøyd med det. For her om dagen var jeg på 1.5liter på mila på samme strekke. hehe.. Noen som nevnte HARD og TUNG høyre fot? ;)

Men jeg har en funksjon på klimaanlegget mitt som sjekker luften for forurensning, og er det for forurenset, så resirkulerer det luften i bilen. Også har jeg sett at hanskerommet er fett. Det er sånn at jeg kan dra det til meg, og om jeg slipper det, så går det tilbake til normal stilling igjen. Oppbevaringsrom i midtarmlenet i baksetet. Oppbevaringsrom til venstre for rattet, elektrisk nivå regulering på frontlys og mye mye mer. Kommer sikkert på noe med med tiden. hehe. Og jeg elsker automatkassa mi. Modern har en 06 Mercedes, og jeg syntes min automatkasse fra 91, er vesentlig bedre enn hva mercedesen hun har er.

Men et lite spm, i klimaanlegget på bilen min, så er det ikke lys bak auto kanppen, og de to andre som er på hver sin side av auto knappen (Tror det er knapp for luft til vindu, bein og en ting til. Og en knapp for luft kun til beina). Er det en enkel pære som må byttes der, eller er det en dritt jobb med lodding og litt operasjon og få til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe stress å ta ut den, finn et flatt skrujern og vipp den ut, å så har du kun 2 kontakter bak der, på den ene kontakten den blå skal du vippe opp den svarte greia, da faller kontakten ut lett.

kan sikkert bare levere den til et bmw verksted ellerno, å så fikse dem det for deg for en 100lapp ellerno sikkert.

evt kjøpe ny pære?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg bare lurte på om det var et enkelt pære bytte i de knappene, eller om det var mer pes med lodding av pære og slike ting. På den 5ern jeg hadde vard et ikke klima, men der var det et helvete med lodding og slikt for og bytte pære i spakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time for bytte av frontrute på bilen min førstkommende torsdag. Så blir den helt ny også :) Da er det bare sånne små riper og litt overflate rust som er igjen og fikse før sommeren kommer.

Jeg har også begynt og se litt på felger til bilen. Jeg har ikke bestemt meg helt for hvor store dekk og felger jeg skal ha på den, men det kan ikke bli FOR store for jeg har planer om og slippe bilen ned litt med tiden. Så jeg har sett for meg 17" eller 18".

Noen synspunkt eller forslag til meg på dekk, felg og størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...