wicky124 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 hmm..kjører 235-40-18 foran og 265-35-18 bak og min sporer ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 får sjekke pris på det jeg da men selv om jeg får bra rabatter så kommer det jo til og kost en hel del kroner tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 jeg har 285.35.19 og 245.40.19 på min 7er (E38). sporer ikke noe den. har 18" E39 M5 felger med dekk til 7 serie som jeg skal selge. 235.50.18. du får sende PM om du er inntresert. ser ut som en flott bil. hvite blinklys er noe du bør vurdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 har 18" E39 M5 felger med dekk til 7 serie som jeg skal selge. 235.50.18. De er ikke lovlige på E32... altfor store. E32 har nærmere 3/5-serieprofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Men jeg har da kjørt 18" på en E34 jeg hadde jeg, og det var da lovelig?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Gratulerer med bil, Viplash! Dette er vel noe annet en Mercedesen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Men jeg har da kjørt 18" på en E34 jeg hadde jeg, og det var da lovelig?! han mente nok at 50 profil blir for mye på 18" felger på en E32. så med 18" felger må du ned litt i dekk profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 sjøbuse: Jeg har faktisk vurdert 17 tomemr jeg. JEg vet noen av dere her inne mener det blir for lite, men vi får nå se hva det ender opp som da Richie85: Takk for det Dette er noe HELT annet enn Merrcen. Kan ikke sammenliknes what so ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Men jeg har da kjørt 18" på en E34 jeg hadde jeg, og det var da lovelig?! Jeg snakker om rulleomkrets, ikke felgstørrelse. 235/50-18" er for stort for E32, større enn +/-5% som er iht. kjøretøyforskriften. Du skal nok ha 235/40-18", eller maksimalt 235/45-18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Da ser jo unektelig 235/40-18" best ut da. lite gummi og FET kant på felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Da har jeg kommet frem til en ting med bilen min. Den drikker kjølevæske. Hva kan det komme av? Jeg fylte 1 liter lørdagskveld, og 1 liter til morgen i dag. og jeg har kjørt maks 10 mil i mellomtiden. Det er ikek fukt inne i bilen til de som måtte lure på det, så tviler vel på at det er varme app. registeret som har gått. Har hørt det skal bli vått inne i bilen da. Noen som har noen gode ideer på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 toppakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Og hvordan kan jeg finne ut av det, og er det noen stor og kostbar jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 sjekket om det ikke bare lekker?E32 har en tendens til å si ifra om at kjølevæske mangler, mens det igrunn bare er sensoren som ikke funker helt som den skal...jeg pleier å få det ved hver oppstart av bilen at kjølevæske mangler, men er bare sensoren som er sliten.. men sjekk om det er synlige lekkasjer..ryker det mer av bilen i hvitt/blå farge?har oljen fått en annen farge`? om toppakninga har ryki (om bilen har kokt) så er det nok en jobb på rundt 7-10k alt etter hva som må fikses..men i bestefall er vannpumpa gåen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jeg håper på vannpumpen. hehe.. Men når jeg har fått beskjed om "Coolant" så har det gått på en liteer med kjølevæske. Bilen har ikek kot, den har ikek komemt over blå merkingen engang før jeg har komemt meg på en bensinstasjon og fylt på kjølevæske. Så det at den har kokt, det er noe jeg lsipper og tenke på Jeg ser ikke om det er noen synlige lekkasjer heller, og det har jo ryki en del av bilen når jeg har hatt pådrag og slike ting. men det kan jo ha noe med at det er KALDT for tiden, type 10 til 15 kalde, og da blir det jo en del kondens og slike ting i og med at det er kaldt. Og da ryker det jo natrulig en del mer av denne tralla?! Jeg får ta en tur på et verksted og sjekke etterpå. Har noen jeg bruker som er flinke. Men det har vært lite i ekspansjonstanken som er rett ved frontruten der når jeg har fylt på altså. Kan ei heller se noen særlig lekk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå