hylle Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hei, vil du ha panseret? det er litt småskraper helt ytterst på kanten, like ved der nyrene er, og et bittelite stenslag langt oppe på panseret. Kan få det for 250,- om du henter selv. Ellers har jeg også bredfronten til salgs, det er med grill,nyrer,panser. tenkte meg 1500,- for dette. panser må da lakkeres opp i din farge. Men så er bredfronten 100 ganger fetere enn den smale. Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Har du noen bilder av bredfronten? Jeg må vurdere det litt. Er litt trangt økonomisk for tiden dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hmm..absolutt interessant. Men jeg må sjekke ut hva kjølevæsken er for noe før jeg hiver meg over noe slikt som dette Men hva kan det koste og få lakket opp et panser da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Det vet jeg desverre ikke. Men tørr gjette på en tusenlapp. mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Da har jeg kommet meg hjem etter en bedre middag med mor og far. Bilen har vært på verksted fått diagnose, og blitt fikset. Det viste seg at slangen som går fra toppen av vannpumpen, og til motoren var sprukket på baksiden. Så jeg kjøpte slangen, kjørte hjem i garasjen og byttet slangen og slange klemmen. Så jeg slapp billig unna, og det hele kostet meg snaue 200,- i deler. Jobben gjorde jeg jo selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Råd til og kjøpe bredfront da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hvordan skjønte jeg det spm kom mon tro? hehe.. må sjekke litt pris på lakking og mulighet for bil og komme og hente med. for jeg tviler på jeg får panseret inni 7'ern. og kjøre med mørkt panser i en periode, det er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kjører bilen din ned hit, så bytter vi panser sammen, og du kjører hjem med bredfront. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Gratulerer med E32! Da regner jeg ikke med at du kommer på banen iår heller, hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Dr_S: Du regner ikke med at jeg kommer på banen i år heller? Kan vel kjøre en E32 hardt på bane for det vel? ELLER så kan jeg vel få lov og være med og se og sitte på? Eller er det forbudt også kanskje?! hehe... Takker for gratulasjonen, og vi sees nok igjen på et treff vi og sparker dekk og prater piss vi vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kjører bilen din ned hit, så bytter vi panser sammen, og du kjører hjem med bredfront. Ja, men jeg kjører da ikke hjem med svart panser på sølv bil Det gjøres ikke vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Dr_S: Du regner ikke med at jeg kommer på banen i år heller? Kan vel kjøre en E32 hardt på bane for det vel? ELLER så kan jeg vel få lov og være med og se og sitte på? Eller er det forbudt også kanskje?! hehe... Takker for gratulasjonen, og vi sees nok igjen på et treff vi og sparker dekk og prater piss vi vel?! Hehe, ennå ikke sett noen E32 på banetreffene, men du kan jo satse hardt? Noen må være den første! Sitte på kan alle som vil, men spørs om noen tør det lenger etter familiekjøringa på Våler ifjor, haha! Sees på onsdagstreffene!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Skjedde det litt av hvert på familiekjøringen på våler i fjor assa? Der var jo ikke jeg. Jam noen må være den første vet du men jeg må jo være med på disse bane greiene. Selv om det kanskje ikke blir med min egen bil Men vårmønstringen, om det er noe slikt i år og i oslo, den er jeg med på. Og denne gangen skal jeg kommer tidsnok til og kjøre med gruppa innover Onsdagstreffene ja. Jeg er med jeg vet du bare og si i fra når og hvor det, så kommer jeg om jeg kan jeg. Det er det minste problemet det. Skal være rimelig enkel og ha med og gjøre der jeg Har meldt meg inn i bmwccn, men ikke fått noe der i fra enda. Kommer vel tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 send en mail til ole-m med ditt mobilnr, så får du sms i forkant av treffene! vestfold@bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå