Dr_S Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hehe, ennå ikke sett noen E32 på banetreffene, men du kan jo satse hardt? Har du ikke sett Skjelseth på treff? Han har jo kjørt E32 på bane i maange år (til og med kjørekurs på ringen). Riktig nok med E34 M5 motor og gir, men like fullt er det nå en E32.. Ja ok da...Geir er unntaket i sin "M7" Er nok noe annet når tomatgiret er tatt ut og M5 maskin er hivd oppi Er som regel 328en deres de bruker på banetreffene vel? Med Hedi som pilot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Det er deilig og kjøre autolat skal jeg si deg 7'er med manuelt er ikke helt 7'er spør du meg Men jeg kommer nok til og være med på treff jeg. Har sendt mail til han duden i dag slik du ba meg om DR_S. Så får vi se da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 sant..sjuer med manull er...akkurat som en femmer..hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Skal man ha en 7'er så må man ha el vinduer hele veien, man må ha automat, klima og man må ha skinn. Det er minste kravet syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 ehm...man MÅ ikke ha klima lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 jojo. jeg må det hehe... men enig med deg. men det er et krav i min verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 din verden er laaaaangt der nede..trenger ikke klima i oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 wicky, når og hvor er vårmønstringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Ditt skal jeg hvertfall Det var helt i begynnelsen av Mai på Valle Hovin i fjor hvertfall. Var der med 5'eren jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hylle, tror det er i slutten av april eller no...har dessverre ikkeno dato selv om jeg leita litt..men regner med du får svar iløpet av dagen på det..sikkert noen andre som vet:) Men du får bare dukke opp der...pleier alltid å være i osloområdet..hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 wicky kommer jo aldri på treff allikevel...ryker jo girkasse på girkasse med autolaten sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 du er bare sjalu siden jeg har flere girkasser enn deg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 lol...du har iaf flere unnskyldninger enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 lol...du har iaf flere unnskyldninger enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 hihi *nok OT i viplash sin tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå