viplash Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 hehe.. Er fornøyd med 6 sider jeg. hehe.. Lengste tråden jeg har fått her inne. hehe.. Men burde jo kanskje få den tilbake til min bil relaterte opprinnelige tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 ok...guddløkk med å få tilbake tråden din:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg har jo skjønt det at det ikke kommer til og fungere spesielt bra. hehe.. tror noen kommer til og jobbe hardt mot meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 du får ta igjen og ta over min og hylle sin tråd:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg legger skummle planer, horna gror i min panne as we speak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 ahhahahaha guddløkk my dude:p få ut ni fler bilder av sjuern din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har en mistanke om at det er våre 3 sjuere som kommer til og dominere på bmw treff iår ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 sant...en rå manuell "banebil" en skamsenka blingbling mafia og en original strøken en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 "THE 7'ER GANG" Hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 hahaha:p vedder på at vi tre aldri kommer på treff samtidig...Viplash ryker kjøleslange, du ryker clutch og jeg ryker girkassa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Jeg skal få ut flere bilde.r Må bare få noen dager og ta litt mer bilder i passende miljø 7'er gjengen er i gang. Jeg skal gjøre mitt for og komme meg over alt det er noe og dra etter. Skal hvertfall på vår mønstringen. må jo det Kjøre kolonne innover med BMWCCN Vestfold gjengen Så "The gang of seven" er etablert.hehe.. Menser her på mekonomen sine sider, der ligger det fordeler lokk på listen. Har har jeg det, eller har jeg en coil pr plugg slik ejg haddepå min 5'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Det ser du jo ved å åpne panseret, men siden bilen din er '91 modell antar jeg det er gamle gode storseksern du har, dvs. M30-motor. Den har en coil og fordeler. E32 730i kom senere ('93-94) med V8er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 litt morsomt..."The sjuer gæng" har 730 735 740 750 Vi er litt coole:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 hehe, v12'ern skal snart bort da så det ser ut som om vi må rekrutere en med en tolver. jeg har ikke planer om å kjøpe en norsk reg 5liter, jævlig tung i front og dårlige bremser i forhold. Husker for ca 1 år siden når jeg drømte om bmw 520.. endte opp med e30 320, fikk lyst på mer og drømte meg igjennom 540 og 740 på finn. og idag 1 år senere har jeg bygget meg opp ved kjøp og salg til å eie en 740, tok meg over et halvt år med kjøp og salg, og 3 mnd heftig jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Så du har hatt E30..nå ble jeg skuffet as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå