hylle Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 hatt 3 stk.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 tror vi skal sparke deg ut av "the gang of seven" og ikke Viplash siden han liker jenter som han kanskje ikke har møtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Neineinei, her skal ingen kastes ut! hehe. the gang of seven skal bestå for alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg føler meg mobbet. hehe.. Men hva folk har hatt tidligere spiller da ingen rolle, så lenge de ikke har hatt skoda eller noe slikt ræl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg hadde en opel corsa b en gang. det var første og sisste gang jeg kjørte fwd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 prøvekjørte en kompis sin nye Audi A5 igår...klin umulig å kjøre aktivt med den så lenge det er snø..kjipt med FWD.... viplash, du er ikke mobbet, bare referert til og snakket om;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Auda er ikke mulig og kjøre aktivt. Da må manha Quattro eventuelt,men selv det blir kjedelig. Nei, man får holde seg til skikkelig tysk mekanikk jaja, snakket om er ok. men har mitt på det tørre hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 hehe..nei skal vi kanskje gå tilbake til ontopic?sjuer trådene våre har blitt massakrert av offtopic:) så... hva skjer med sjuern din?fått tatt noen fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg har en følelse av at det er min 7'er tråd som er blitt voldtatt mest.hehe.. Det har ikke blitt tatt noen fler bilder av min enda. Jeg har vært for opptatt med jobb og med ishockey dømming. Det skjer ikke stort. Har byttet en liten slange fra toppen av motor og ned til vannpumpen, da den hadde sprukket i bakkant, så den lakk kraftig med kjølevæske. Kjøpte inn deler når jeg fant ut hvor feilen var, og stod ute i snøen og skrudde. Det var kaldt, men det måte gjøres. Videre har jeg kjøpt inn en GPS til bilen, det er jo kjekt og ha. Så det måtte jeg ha. Videre har jeg funnet ut at spilleren i bilen har bluetooth, og mikrofon som kan koblet til. så jeg har funnet frem mikrofonen som fulgte med, og skal legge den opp en dag. må bare finne passende plass og hvor og hvordan jeg skal trekke ledningen som skal inn bak i spilleren. ut over det, så har jeg lyst til og sette på et lite effekt anlegg for og få litt finere ender bak der og litt grommere lyd. Få senket den litt og proff sotet ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Voldtekt er ikke voldtekt før man har blitt dømt for det..hihihihi:p Bra det er fremgang..ta noen bilder så jeg slipper å lure på om din er finere enn min..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Wicky: Min er finere enn din Sånn, da slipper du og lure på det Har jo tatt bilder av bilen som ligger på side 1. Det er de jeg har foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 ja ifølge de på side 1 er jeg ikke imponert....min er best..jeg har større motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 ja ifølge de på side 1 er jeg ikke imponert....min er best.. jeg har større motor;) den trenger du ikke svare på hylle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 De på bildene på side 1 er den uvasket og upoloert da. Er ei dame som har kjørtden før meg, og man vet jo hvordan enkelte, jeg sa ENKELTE, damer er. kjører sålenge alt funker som det skal. Leverer til service når den skal det. Og ferdig med det. Men lurer litt på og ta en dag i en vaskehall her i nærheten og vaske den skikkelig, tørke den med pusseskinn, rubbe ned og polere den opp igjen. så skal du se at det blir så bra atte. Da skal jeg ta bilder og få deg til og grine av misunnelse Det som taler til din fordel, er at du har mørkt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå