Gå til innhold

Viplash sin E32 730iA

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har en følelse av at det er min 7'er tråd som er blitt voldtatt mest.hehe..

Det har ikke blitt tatt noen fler bilder av min enda. Jeg har vært for opptatt med jobb og med ishockey dømming. Det skjer ikke stort. Har byttet en liten slange fra toppen av motor og ned til vannpumpen, da den hadde sprukket i bakkant, så den lakk kraftig med kjølevæske. Kjøpte inn deler når jeg fant ut hvor feilen var, og stod ute i snøen og skrudde. Det var kaldt, men det måte gjøres. Videre har jeg kjøpt inn en GPS til bilen, det er jo kjekt og ha. Så det måtte jeg ha. Videre har jeg funnet ut at spilleren i bilen har bluetooth, og mikrofon som kan koblet til. så jeg har funnet frem mikrofonen som fulgte med, og skal legge den opp en dag. må bare finne passende plass og hvor og hvordan jeg skal trekke ledningen som skal inn bak i spilleren.

ut over det, så har jeg lyst til og sette på et lite effekt anlegg for og få litt finere ender bak der og litt grommere lyd. Få senket den litt og proff sotet ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på bildene på side 1 er den uvasket og upoloert da. Er ei dame som har kjørtden før meg, og man vet jo hvordan enkelte, jeg sa ENKELTE, damer er. kjører sålenge alt funker som det skal. Leverer til service når den skal det. Og ferdig med det. Men lurer litt på og ta en dag i en vaskehall her i nærheten og vaske den skikkelig, tørke den med pusseskinn, rubbe ned og polere den opp igjen. så skal du se at det blir så bra atte. Da skal jeg ta bilder og få deg til og grine av misunnelse ;) Det som taler til din fordel, er at du har mørkt bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...