viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Og jo, kommenter den hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg har mørk bil og ripene mine synes ganske så bra iforhold til deg...hmm..ja ta en oppshining..burde vel gjøre det samme selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 viplash. Burde hatt den i vaskehall og fått den rein for lenge siden da!! Er jo det som er gøy med bil, ha en rein bil damene liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg sitter faktisk og vurderer og ta med bilen i en vaskehall. montere handsfree og vaske og polere litt. Ta med kamera og ta noen bilder Trur kanskje jeg skal gjøre det nå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 ja gjør det...dette er gruppepress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Sånn da har jeg vært ute og vasket og skrudd litt bil. Det var jo mas over alt i disse selvvask hallene, men fant til slutt en hvor jeg kunne stå. På det meste så var det 4 stk BMW'er der samtidig inkludert meg. Og jeg vekte jo oppsikt da. Alle var borte og skulle se, prate og spurte om denne 7'ern min Ganske så morro egentlig. Men noe polish ble det ikke, til det så var det for mye trykk der til at jeg kunne okkupere en plass til det. Men jeg fikk montert handsfree utstyret i bilen, og det fungerer over all forventning og helt optimalt. Så det er jo morro. benyttet og anledningen når jeg allikevel skrudde, til og bytte samtlige pærer i instrumentpanelet og Fikk også tatt noen kjappe biler av bilen utvendig til de som ville se litt mer av den. Så her kommer de... Et kjapt bilde av bilen før vask: Bilder etter vask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 nope...min er coolere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Pssstt... sier du bare fordi det er din bil det Hadde du hatt min og jeg din, så hadde du allikevel hatt en coolere bil i følge din mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Men jeg fikk gjort noe fornuftig i dag da. mekka handsfree og nye pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 grattis:) som sagt, pen originalbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Takk Takk Det blir nok gjort noe med den på sikt. Men frem til sommeren så blir den nok holdt så original som mulig. Men en senk, større felger på sommer dekk og sot skal den få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Og da var det gjort. På vei til jobb i dag klarte jeg og kjøre i en gubbe bak i fra. Bilen hans fikk noen riper i bak fangeren, men bilen min fikk lov til og smake vreden til hengerfestet hans. På bilen min må det da byttes støtfanger, grill, og listen som er nede ved grøftelysene. Støtfangeren fikk en dytt inn i midten foran og dro med seg nyrene og grillen bakover og sprakk. Samme for den nede ved grøftelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 kan sjekke om jeg har frontfanger til deg, tror muligens jeg har i samme farge som du har også. men er litt usikker på om jeg kasta den eller ei. kan gi lyd etterpå. mvh, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Har du eller hadde du ikke front fanger? Om du har frontfanger også så setter jeg kursen ned til deg på mandag ..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra skadene som oppsto etter mitt lille uheldige møte med bakenden på en Subaru Forester. Kr.sand tur til hylle mandag for og fikse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå