Gå til innhold

Viplash sin E32 730iA

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn da har jeg vært ute og vasket og skrudd litt bil.

Det var jo mas over alt i disse selvvask hallene, men fant til slutt en hvor jeg kunne stå. På det meste så var det 4 stk BMW'er der samtidig inkludert meg. Og jeg vekte jo oppsikt da. Alle var borte og skulle se, prate og spurte om denne 7'ern min :) Ganske så morro egentlig. Men noe polish ble det ikke, til det så var det for mye trykk der til at jeg kunne okkupere en plass til det.

Men jeg fikk montert handsfree utstyret i bilen, og det fungerer over all forventning og helt optimalt. :) Så det er jo morro. benyttet og anledningen når jeg allikevel skrudde, til og bytte samtlige pærer i instrumentpanelet og :)

Fikk også tatt noen kjappe biler av bilen utvendig til de som ville se litt mer av den. Så her kommer de...

Et kjapt bilde av bilen før vask:

u2zqlqbz9ajw83u6q0xo_thumb.jpg

Bilder etter vask:

2mj0ba0sc72evqp0dts8_thumb.jpg

u1uefcuuhg7236wyqcmd_thumb.jpg

x2ioxuzy40obpyx6c9re_thumb.jpg

a0cdm8s0jrtypr9oapud_thumb.jpg

6cz9vdpbesrbq0tnnhlu_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Og da var det gjort. På vei til jobb i dag klarte jeg og kjøre i en gubbe bak i fra. Bilen hans fikk noen riper i bak fangeren, men bilen min fikk lov til og smake vreden til hengerfestet hans.

På bilen min må det da byttes støtfanger, grill, og listen som er nede ved grøftelysene. Støtfangeren fikk en dytt inn i midten foran og dro med seg nyrene og grillen bakover og sprakk. Samme for den nede ved grøftelysene :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...