Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøp meg de grøftelysa GSbildeler selger, dær e d sån "Plugg and Play" kontakt, så lurer på om det er ferdig opplagte kabler til grøftelys i E34 orginalt?

på forhånd takk:)

Skrevet
er det ingen på dette forumet som kjører E34?!

er vel en del av de:p

ikke at jeg har non e34, men på min e36, så var det ikke lagt opp til grøftelys, så da måtte jeg trekke kablene selv.. Er usikker på hvordan det er på 5-serien, men kan vel tenkes at det er en del uten grøftelys-ledningsnettet og.

Men uansett, er jo ikke så mye stress å legge opp et par kabler og et relee :)

Skrevet
er det ingen på dette forumet som kjører E34?!

er vel en del av de:p

ikke at jeg har non e34, men på min e36, så var det ikke lagt opp til grøftelys, så da måtte jeg trekke kablene selv.. Er usikker på hvordan det er på 5-serien, men kan vel tenkes at det er en del uten grøftelys-ledningsnettet og.

Men uansett, er jo ikke så mye stress å legge opp et par kabler og et relee :)

har ikke sjekkert på min E34 om det er lagt opp. men får håpe det.. hvis det ikke er, vordan ska leg koble opp, kan ikje ledinger i det heile tatt:S

Skrevet
tror det skal være opplagt.. va i hvert på min

hvordan modell har/hadde du? min e -89

Kompisen har en -89 E34, hos han var det ihvertfall lagt opp kabler, men han hadde ingen bryter, hehe. der var det da tåkelys på bak, eller ikke tåkelys. Så han ordna egen patent på den, mulig det funker å bare bytte bryter da, men det skal jeg ikke garantere. husker ikke hvordan det gikk da vi prøvde ut det.

Edit: Eller bare gi faen i meg, å hør på J.Hofstad, så funker det med en gang :lol:

Skrevet
tror det skal være opplagt.. va i hvert på min

hvordan modell har/hadde du? min e -89

Kompisen har en -89 E34, hos han var det ihvertfall lagt opp kabler, men han hadde ingen bryter, hehe. der var det da tåkelys på bak, eller ikke tåkelys. Så han ordna egen patent på den, mulig det funker å bare bytte bryter da, men det skal jeg ikke garantere. husker ikke hvordan det gikk da vi prøvde ut det.

Edit: Eller bare gi faen i meg, å hør på J.Hofstad, så funker det med en gang :lol:

min er 93 mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...