Rotax8 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Har kjøp meg de grøftelysa GSbildeler selger, dær e d sån "Plugg and Play" kontakt, så lurer på om det er ferdig opplagte kabler til grøftelys i E34 orginalt? på forhånd takk:)
Rotax8 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 er det ingen på dette forumet som kjører E34?!
Howrd Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 er det ingen på dette forumet som kjører E34?! er vel en del av de:p ikke at jeg har non e34, men på min e36, så var det ikke lagt opp til grøftelys, så da måtte jeg trekke kablene selv.. Er usikker på hvordan det er på 5-serien, men kan vel tenkes at det er en del uten grøftelys-ledningsnettet og. Men uansett, er jo ikke så mye stress å legge opp et par kabler og et relee
Rotax8 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 er det ingen på dette forumet som kjører E34?! er vel en del av de:p ikke at jeg har non e34, men på min e36, så var det ikke lagt opp til grøftelys, så da måtte jeg trekke kablene selv.. Er usikker på hvordan det er på 5-serien, men kan vel tenkes at det er en del uten grøftelys-ledningsnettet og. Men uansett, er jo ikke så mye stress å legge opp et par kabler og et relee har ikke sjekkert på min E34 om det er lagt opp. men får håpe det.. hvis det ikke er, vordan ska leg koble opp, kan ikje ledinger i det heile tatt:S
kbpE30 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 tror det skal være opplagt.. va i hvert på min
Rotax8 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 tror det skal være opplagt.. va i hvert på min hvordan modell har/hadde du? min e -89
bmwt Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 det er lagt opp jo..har ikke sett e34 uten led.nett til dette
Sir Hofstad Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Er ledninger, de ligger stripset oppunder fanger. Trenger rele og bryter i tillegg. Ligger DIY på lovlig kobling her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8937 Lykke til.
Brasan Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 tror det skal være opplagt.. va i hvert på min hvordan modell har/hadde du? min e -89 Kompisen har en -89 E34, hos han var det ihvertfall lagt opp kabler, men han hadde ingen bryter, hehe. der var det da tåkelys på bak, eller ikke tåkelys. Så han ordna egen patent på den, mulig det funker å bare bytte bryter da, men det skal jeg ikke garantere. husker ikke hvordan det gikk da vi prøvde ut det. Edit: Eller bare gi faen i meg, å hør på J.Hofstad, så funker det med en gang
ingard Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Schmiedmann selger alt du trenger, og lyktene ser veldig bra ut. Da slipper du noe problemer.
kbpE30 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 tror det skal være opplagt.. va i hvert på min hvordan modell har/hadde du? min e -89 Kompisen har en -89 E34, hos han var det ihvertfall lagt opp kabler, men han hadde ingen bryter, hehe. der var det da tåkelys på bak, eller ikke tåkelys. Så han ordna egen patent på den, mulig det funker å bare bytte bryter da, men det skal jeg ikke garantere. husker ikke hvordan det gikk da vi prøvde ut det. Edit: Eller bare gi faen i meg, å hør på J.Hofstad, så funker det med en gang min er 93 mod
Rotax8 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 takk for alle svar:) ska se hva jeg får til når jeg får bilen hjem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå