sector59 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Her kommer det enda et turbo bygg, legger ut litt bilder og info for å få tilbakemeldinger og svar på mine spørsmål. Skal bygge på "over-stylet" 320 92mod Delene som er på lager er: *Eksosmanifoild *3"rustfritt eksos(rør og bend) *38mm wastegate *Garret GT3071R turbo *vi-pec v44 styring *550cc dyser *nye "bankede" plugger *wallbro bensin-pumpe *komplett pakningsett til hele motoren. *nytt register sett Venter på "innmaten": *Six CP Forged BMW Turbo Pistons (8.5:1) *Six Forged Arrow Precision H-Beam Connecting Rods *VAC Multi-Layered Steel Head Gasket *ARP Head Stud Kit *ARP Con-rod hardware *Greddy catchtank. *Geddy luftfilter. *Intercooler . *trykkrør. *dump ventil. *m52b25 vanos topp, som er inne til sliping og porting. *m50b25 blokk som er: * klargjort for pianotråd. *sett i bedre underspylings dyser (håper trykket vil holde seg) *plana. *honte sylindrer. *balansert veiv. *328diff *328 drivaksler *4pucka sachs clutch *3stk 325 girkasser (forbruksmaterial) Så når jeg får innmaten jeg venter skal det byggest, det satser jeg på å gøre best mulig, fortest mulig (i den rekkefølgen) Her er noen bilder av bilen(kommer ikke til og se slik ut lenge!!!) og delene:
SpiXi Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 høres gromt ut dette mange gamp regner du med og få sån ca
e30 tic Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 steike ka du har handla inn då!? kjøpt V44 av håland eller? ka kom det på? hiv tråden øve i prosjekt forumet så slette du denna så sleppe du an forsvinne heilt
sector59 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Det vell heller uvist, jeg kjøpte blokka ferdig frest ut, men jeg skal også "innmat"-kittet til vac å da følger det med mls topp pakning. Men jeg har også org. pakning. Så jeg tror jeg går for org, i første omgang. Går ikke det, prøver jeg med den tynneste mls pakningen + piano tråd+lim, og litt extra moment på boltene så kan det i teorien gå. å til e30 tic: Blir kje fatigge av å jobba på westcon vett du
Anbefalte innlegg