kristianbmw Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Hei tenkte å legge inn prosjektet mitt. Bilen er en 1988 mod facelift. Kjøpte den rett før jul av en fyr i brevik som hadde kjøpt den av en annen som igjen hadde kjøpt den av en gammel mann. Jeg har leitet i ca 1 år og da denne dukket opp, grep jeg sjangsen. Den har vært tectylbehandlet så understellet ser veldig bra ut for rust. Den er også senket 40-40. Her er en oversikt over ting som skal bli gjort: -rust sveise over skiltet. -ta rust på begge kanaler. -rette bulk på vb sjerm -ta rust begge dører -bytte bak lykter (fra bø-sota til orginale) -sota DE front lykter/gule fra 89'fransk -tåkelys -is leppe -sota blink i fanger -klare/sota blink på sidene fra e36. -lakke fangere bortsett fra list -rette bulk i panser -nye emblemer -ny bakpotte -foring i bakaksel -bytte endeledd hs -finne liten olje lekarsje i motor - senke mer forran -hel lakkere den -blir vel også m20b25 motor etterhvert Rett og slett å få den strøken. Her er noen bilder fra da jeg kjøpte den. Fikk av den forferdelige solfilmen har ribba bilen bak nå for og sjekke etter rust og for og få rettet ut bulken i bak skjermen. Her er noen bilder av bakluka under vannslipingen Her var det litt rust som jeg slipte ned,grunnet og kittet opp. Her er felgene som følgte med. Helt greie men skal heller finne noen med kant. Brock b1, borbet a eller bbs rs. Fikk Sparklet litt på bagasje lokket i dag.
kristianbmw Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Fikk gjort en del i dag også. Rettet og sparklet bulk i baksjerm. Antenne hullet har jeg sveiset igjen. Grunning og fyller blir lagt i morra. Kjøpte meg ny fyller sprøyte her om dagen. Noe av utstyret jeg bruker. Her er noen bilder fra helgen Syregrunning er fine greier Fikk også sprøytet fyller. Uten maskering. Fikk fjernet soting med vasketynner Vant forresten gavekort fra C.Christophersen på skolen for ikke så lenge siden Dette skal selfølgelig bli brukt på BMW'en hehe Har ikke fått gjort stort i det siste fordi bilen har måttet stå ute under presenning. Grunnen til dette er fordi at meg og fatter har hentet en e30 325i cab 89' pre.facelift som tar garasje plassen min. Her er noen bilder av Cab'en forresten.(Fargen er egentlig mye mørkere) Ser nå at noen av bildene kom litt i feil rekkefølge gitt. Bare kopierte dette fra et annet forum jeg
kristianbmw Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Da skal jeg ha Bmw'en min ned på jobben i kveld for å jobbe på den i helgen
Ajern Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Du har jo et bra prosjekt gående på du blir bra detta !! stå på
kristianbmw Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Da har jeg fått tatt en del rust på høyere side av bilen. Måtte lage nytt jekkfeste fordi det orginale var ganske rustet. skal sveise noen flere hull i kanalen i morra. Tenker jeg tar å bytter begge fram skjermene. tar resten i morgen
kristianbmw Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Artig prosjekt! Blir bra dette Kristian! I lige måde jonas
kristianbmw Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Du har jo et bra prosjekt gående på du blir bra detta !! stå på Takker å i lige måde
kristianbmw Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 fikk gjort en del i dag også gitt Laget et nytt jekk feste for orginal jekken var ikke så mye bedre bak gitt
///FredriK.S Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hei, artig prosjekt, gøy med E30. Men kjenner du Kristian Håkonsen?
kristianbmw Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Hei, artig prosjekt, gøy med E30.Men kjenner du Kristian Håkonsen? Heisan, ja han gikk i klassen min i fjor på Mekanisk grunn kurs. Han går Bil linja og jeg lakk og kaross vet jeg hvem du er?
///FredriK.S Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Nei, jeg går i 10trinn på gulset, gammle skolen hans. Skal begynne på Klosterskogen til neste år. Men da er sikkert du ferdig?!
kristianbmw Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Nei, jeg går i 10trinn på gulset, gammle skolen hans. Skal begynne på Klosterskogen til neste år. Men da er sikkert du ferdig?! ja da er jeg endelig ferdig på skolen gitt men fortsett med å spare penger til bmw.
kristianbmw Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Da fikk jeg kjørt den ut på skolen hvor den blir stående frem til april tenker jeg.
kristianbmw Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Fikk demontert litt i går. Slapp av, skal bytte begge fram skjermene Fikk slipt vekk gammel body og litt rust og jeg rettet noen bulker på front blekket i dag. Det var en del steinsprut og et par bulker i panseret som jeg begynte på i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå