kristianbmw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Takk for all støtten Ja det er som nabon sier, er i full gang med å demontete bilen. Skal slenge ut noen bilder i morra jeg.
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Fy F... Hvor surt det må være å finne bilen slik. Jeg hadde ihvertfall dratt på dør til dør runde for å finne jævlene. Håper det ordner seg med erstatning av forsikringselskap eller av faanskapet som måtte være klåfingret,slik at bilen blir like pen igjen som den var
kristianbmw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Har navnene på alle 3 som gjorde det Bilen blir nok bra igjen skal du se
sladjan Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 fy faen, skulle tatt de og gitt di skikkeli juling. Fikk du erstatning for dette da eller? Vitsen er å ta de med en gang etter du evt. fikk utbetalt pengene eller noe, for med tia begynner man å glemme det
kristianbmw Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 fy faen, skulle tatt de og gitt di skikkeli juling. Fikk du erstatning for dette da eller? Vitsen er å ta de med en gang etter du evt. fikk utbetalt pengene eller noe, for med tia begynner man å glemme det Ja fikk en del penger men penger er ikke det som har noe å si i denne situasjonen. Skal nok få tatt de jævlene.
kristianbmw Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Da har jeg fått demontert litt på bmw'en. Slenger ut noen bilder jeg. Tatt ut sideruter bak, frontrute og bakrute. Må bytte all takluke mekanismen. siderutene bak. Må bytte taktrekket også. Fant litt rust under frontrutepakningen på høyere side. Alle rutene ute bortsett fra i dørene. Den får litt selvskap av cab'en te fatter Har ribbet den en del inni, fantes faen ikke rust gulvet i drenerings hullene Tatt av panser, front kasseten, lykter, grill og nyrer.
matsrh Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Synd med det som skjedde, håper de får en lærepenge! Men ser ut som du gjør god jobb med å utbedre skadene med mer Ser ut som en strøken bil! stå på videre
kristianbmw Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Synd med det som skjedde, håper de får en lærepenge!Men ser ut som du gjør god jobb med å utbedre skadene med mer Ser ut som en strøken bil! stå på videre Jeg kommer jo til å gjøre en del mer enn å bare fikse skadene på bilen da
kristianbmw Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Tja kan jo ramse opp. Hel lakkering (inni bagasje,dører,gulv,motorrom) skin/stoff sports interiør sveise inn hattehylle nytt ratt,rattstammedeksel,dasjbord osv inni takluke m/ mekanisme baklykter tone ruter fangerbjelke bak valse eller blokke skjermer for å få den godkjent bygge om til skivebremser bak sperre diff fra statene bytte allt av foringer til sportsforinger bytte bremser forran bytte det meste i forstillinga e36 tannstang bygge om til el ruter m20b25 m div endringer costom tårnstivere mellom dempertårn og skjerm som på cab'ene hella DE lykter tårnstiver forran costom tårnstiver Sikkert masse jeg har glemt nå men er en del å gjøre hvertfall
Fliid Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Er jo ikke meningen man skal gå arbeidsløs når vinteren kommer vet du, Kristian
kristianbmw Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Nei har'a nok å fylle kveldene med framover nå hvertfall
kristianbmw Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Litt bilder fra i går Noen som vet hva slag innsug det er til? Må si det skar litt i hjerterota når jeg satt slipeklossen i gang. fikk sparkla rundt takluka også. Blei ikke helt ferdig Tok av kanal deksla også Kjekke som faen i en trang garasje
Sturlis Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Se her ja =) må komme opp å kikke litt en dag Hadde de bulka førerdøra også de jævlane? kjipe greier, blir jo 3. gang du retter og lakker den...
Schrick Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Ser bra ut dette her, Innsuget stammer ifra en innspruts sekser i e21 om jeg ikke tar helt feil. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå