Mikael-B Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Innsprutssekser, vil si en tidlig årgang av M20 ?
Fliid Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Far til M20, M30 motoren og meget kjent i E28, f.eks M535i. Innsugsbelg går over toppdeksel og luften blir tatt fra bak høyre fremlykt og ikke venstre, slik som er vanlig nå om dagen. Ble forøvrig aldri levert i E21. E12 derimot. M30 er en ordentlig "femmer" motor og serier med høyere tall kom også med denne. som E24 og E23
kristianbmw Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Se her ja =) må komme opp å kikke litt en dag Hadde de bulka førerdøra også de jævlane? kjipe greier, blir jo 3. gang du retter og lakker den... Ja de har bulka der også er jeg ikke helt fornøyd med sparklinga på knekken etter forrige gang. bare å komme det men er ikke så veldig mye å se på enda da. må få bestilt litt deler snart.
kristianbmw Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Her har vi automirragen te sjefen som han har pussa opp ny moped motor å ny lakka benny i råne posisjon
Schrick Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Far til M20, M30 motoren og meget kjent i E28, f.eks M535i. Innsugsbelg går over toppdeksel og luften blir tatt fra bak høyre fremlykt og ikke venstre, slik som er vanlig nå om dagen. Ble forøvrig aldri levert i E21. E12 derimot. M30 er en ordentlig "femmer" motor og serier med høyere tall kom også med denne. som E24 og E23 Nå vet ikke jeg helt om du svarte til ang. innsuget Kristian har spørsmål om, men jeg velger fortsatt å tro at innsuget han har avbildet er ett m20 innsug fra e21 innsuget kristian har : e21 m20 innsug : m30 innsug : Mulig jeg tar feil, men i mine øyne er det slik. Beklager ot.
kristianbmw Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 ok ja da er vi nok enige, jeg trudde ikke et m30 innsug så slik ut serru
Fliid Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Kristian, ta bilde av innsuget fra siden. Grunne til at jeg nevner M30 er pågrunn av at jeg syntes jeg ser to pinnbolter kommet ut på samme side av innsuget, som flensen mot topplokk. M30 har hatt flere innsug. f.eks årsmodell for motor er avgjørende. Er monteringsside for gasspjeldhus på andre siden av kontaktflaten mot topplokk, så er det nok ett tidlig M20 innsug.
Mikael-B Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Ja, da er det nok en tidlig M20 Blokka var en av de som står hjemme hos meg, hvis du husker den Fliid. Den som hadde stått ute ei stund.
Fliid Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Da er jeg lurt av bildet. M20 motor av tidlig produksjon stammer det ifra. Åpenbart. Men Kristian.. Hvorfor fikset så på det innsuget?
kristianbmw Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Et lite stemmnings bilde fra i sommer under jomfruturen te e30'en te sturlis her på forumet med meg bak spakene Blei et par svartinger gjennom skolegården da gitt
kristianbmw Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Lenge siden jeg har oppdatert her gitt Fikk lagt fyller på dør og tak. Vaska litt deler (bånnpanne beskyttelse) Demontering Propan ovn på 26KW Fjærbein demontert Dempere og fjører demontert bak. En jææææævli vaske jobb i motor rommet. fant litt overflate rust her og der under vaskinga skrudd ned eksosanlegget
kristianbmw Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Et par bilder av hele bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå