Gå til innhold

Kristianbmw's lille E30 325i prosjekt.update s.22-23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heidu heidu.

Ålreit tråd a gitt.

Finn noen stikkaksler til meg, så har du fått deg ny takluke kassett. Fin avtale synes jeg :D

Sitter på ærbe og kjeder meg, så da kan jeg jo kikke litt etter en lamelldiff til deg i samme slengen.

Fint bilde av kjetil forresten, da dere henta bilen i fjærkilen :applause:

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Halla, takker.

ja ja det ordner seg det vøttø.

Ja skal bare finne ut hva slags utveksling jeg har på 5 giret som du snakka om først. Må bare få tak i en lamell, trur jeg tok 4 differ i sommer jeg :applause: hehe..ser jo faen meg ut som om han sitter å driter der han holder på :wink:

Skrevet

Halla!ja jobber for fullt nå for å få den ferdig før sommeren,jævli mye jobb ass,venter på bakstillinga,sperrediffen,nylon foringene, 51mm fjærbeina, m3interiøret, bremsesettet og e36 tannstanga så er den på hjul og kan lakkeres,blir lakking av motorrom, døråpninger osv også så det er en del jobb igjen gitt.er masse små ting som må gjøres også så ting tar tid gitt :wink:

Hvordan går det med din om dagen a?

Skrevet

Åssen farge skal du lakke den i a? =) Skal til å bytte hele bakstillinga på min snart, skal bestille nye deler fra koed i løpet av uka... Blir selvfølgelig nye foringer, bygge om til skiver (borra) og diverse snacks =)

• 2 weeks later...
Skrevet
Åssen farge skal du lakke den i a? =) Skal til å bytte hele bakstillinga på min snart, skal bestille nye deler fra koed i løpet av uka... Blir selvfølgelig nye foringer, bygge om til skiver (borra) og diverse snacks =)

Halla,blir samme farge :wink: Stemmer blir bra det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...