mOMOe Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Heidu heidu. Ålreit tråd a gitt. Finn noen stikkaksler til meg, så har du fått deg ny takluke kassett. Fin avtale synes jeg Sitter på ærbe og kjeder meg, så da kan jeg jo kikke litt etter en lamelldiff til deg i samme slengen. Fint bilde av kjetil forresten, da dere henta bilen i fjærkilen
kristianbmw Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Halla, takker. ja ja det ordner seg det vøttø. Ja skal bare finne ut hva slags utveksling jeg har på 5 giret som du snakka om først. Må bare få tak i en lamell, trur jeg tok 4 differ i sommer jeg hehe..ser jo faen meg ut som om han sitter å driter der han holder på
kristianbmw Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Halla!ja jobber for fullt nå for å få den ferdig før sommeren,jævli mye jobb ass,venter på bakstillinga,sperrediffen,nylon foringene, 51mm fjærbeina, m3interiøret, bremsesettet og e36 tannstanga så er den på hjul og kan lakkeres,blir lakking av motorrom, døråpninger osv også så det er en del jobb igjen gitt.er masse små ting som må gjøres også så ting tar tid gitt Hvordan går det med din om dagen a?
Sturlis Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Åssen farge skal du lakke den i a? =) Skal til å bytte hele bakstillinga på min snart, skal bestille nye deler fra koed i løpet av uka... Blir selvfølgelig nye foringer, bygge om til skiver (borra) og diverse snacks =)
kristianbmw Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Åssen farge skal du lakke den i a? =) Skal til å bytte hele bakstillinga på min snart, skal bestille nye deler fra koed i løpet av uka... Blir selvfølgelig nye foringer, bygge om til skiver (borra) og diverse snacks =) Halla,blir samme farge Stemmer blir bra det da
kristianbmw Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 på tide å oppdatere her nå,blitt jævli mye skruing i det siste,hver kveld og helg har gått med i garasjen
kristianbmw Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 bytta ut den gamle ruste tanken med en ny en
kristianbmw Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Jævli mye jobb med traversen...Vinter bilen var på besøk i garasjen å krevde ny motor
Sturlis Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Hiv ut resten av bildene og da, jeg vet du har en hel haug ;D
Sturlis Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Du har satt Maiken til å Pusse motorrommet ja haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå