Gå til innhold

Kristianbmw's lille E30 325i prosjekt.update s.22-23

Anbefalte innlegg

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Se her ja, du har jo fått gjort masse siden sist jeg var hos deg =) Liker det jeg ser! Det er store muligheter for at jeg kommer opp en dag og kikker litt, kanskje imorra eller til helga ellerno ^^

Halla ja stemmer det :wink: ja bare å busse opp det vøttø :lol:

Skrevet
ja, bare å få satt sammen forstillinga til helgja hvis du får delene dine :D

Halla,fikk fjærbeina i dag å beynte så vidt å skru litt på de.bestiller en del deler fra koed i kveld å hååper jeg får de før helga :wink:

Skrevet

Blir jævli gøtt nå. Fikk du gjort noe fornuftig ikveld ? Blir bra om en oppstart kan skje til helga ! :DD

Skal si det blei fart på deg for en cirka 2-3 uker siden. Har gått i ett. Og vi har jo vært 4-5 mann noen ganger åsså som både har hjelpa te, og klødd seg i rævva ! :D Må te deet å ! ;D

Skrevet
Blir jævli gøtt nå. Fikk du gjort noe fornuftig ikveld ? Blir bra om en oppstart kan skje til helga ! :DD

Skal si det blei fart på deg for en cirka 2-3 uker siden. Har gått i ett. Og vi har jo vært 4-5 mann noen ganger åsså som både har hjelpa te, og klødd seg i rævva ! :D Må te deet å ! ;D

Tja,begynner å dra seg te nå gitt :) fikk montert dempere å bremser på de nye fjærbeina i kveld,mangler bare fjærer å sånn nå,bestilte de akkuratt,endelig var sia te koed oppe å gikk igjen :applause: men trur ikke de kommer før over helga.bestilte en haug med annen drit også.

He he ja har blitt litt tenking innemellom også,det stemmer,må bare takke å bukke for all hjelp jeg har fått å sikkert komer te å få frammover :clap:

• 2 weeks later...
Skrevet

Halla,ja da,endelig :wink: Grunen til at det ikke var gnist eller bensin var at jeg skulle ha klipt den rød-gule ledningen :lol: bilen te ståle har abs bremser å det har jo ikke min vøttø #-o så det var den ledningen som var synderen...

• 2 weeks later...
Skrevet

javel ja, ere dine pirriser på bussplassen el?

fått stjålet luka mi nå da? tenker naboene begynner og lure, når det står noen jævla luringer og roter med bilen min mens jeg er på jobb :)

jaja, lykke til.. og gjør en god poppejobb på taket, haha..

Skrevet

Fy flate, her har du gjort en formidabel jobb altså..:) Du er tydeligvis hendt til dette å vet hva du gjør, tross den unge(!) alderen :D Pågangsmot er vel heller ingen mangelvare?

Nydelig prosjekt og en nydelig bill alle fall, tross de klovnene som rasserte.. Stå på videre, for dette klarer du virkelig å lage ett bra eksempel av 8)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei Hei,Takk for komentarer :wink: Bilen er nå lakkert å nesten ferdig montert igjen så nå må jeg få fiksa takluke mekanismen også,skjøner ikke en dritt oppi der så det får fliid ta seg av :lol: Så blir det å få bilen gjennom på biltilsynet i notodden å deretter på eu før jeg får skilter på den igjen.

Skal prøve å få kasta ut noen bilder etterhvert også :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...