vrossi46 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 ikje verst.. ser ut til å bli ett bra jønaført prosjekt ditte stå på å pøs på med bilder
kristianbmw Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 ikje verst.. ser ut til å bli ett bra jønaført prosjekt ditte stå på å pøs på med bilder Takk. hehe ja viktigt med mye bilder
EirikL Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Veldig pen farge på bilen. Skal du beholde den slik? Artig å se folk som legger ned såpass mye tid og energi i bilene sine. Har du planer om å selge Azev felgene? Hvilken dimensjon er det snakk om?
kristianbmw Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Veldig pen farge på bilen. Skal du beholde den slik? Artig å se folk som legger ned såpass mye tid og energi i bilene sine. Har du planer om å selge Azev felgene? Hvilken dimensjon er det snakk om? Takker, fargen er litt hemmlig men det blir noe i den duren. Felgene er 17x 7.5 mener jeg. Skal kansje bytte de i noen Brock B1 av infinity på forumet her, men hvis ikke han vil ha de kan jeg si ifra.
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg er imponert. Du kan ikke være gamle gutten siden du sier du går lakk å karosseri. Så jeg er meget imponert over arbeidet ditt. Selvfølgelig, arbeidet ditt ser man frukter av når lakk er kommet på. Men det hersker for meg liten tvil om at du har funnet ett fag du har hjerte for. Stå på! Slikt du driver med skulle jeg gjerne kunnet selv, så hadde jeg sluppet å sende bilen min vekk til en bekjent vær gang det er noe jeg skal ha gjort med karosseriet på Touringen. Misunner deg disse kunnskapene
S.Nilsen Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Pøs ut med flere bilder etter hvert får følge med her
kristianbmw Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Jeg er imponert. Du kan ikke være gamle gutten siden du sier du går lakk å karosseri. Så jeg er meget imponert over arbeidet ditt. Selvfølgelig, arbeidet ditt ser man frukter av når lakk er kommet på. Men det hersker for meg liten tvil om at du har funnet ett fag du har hjerte for. Stå på! Slikt du driver med skulle jeg gjerne kunnet selv, så hadde jeg sluppet å sende bilen min vekk til en bekjent vær gang det er noe jeg skal ha gjort med karosseriet på Touringen. Misunner deg disse kunnskapene Heisan, nei er bare 17 år(2mnd te lappen) Jeg angrer ikke et sekund på at jeg begynte på lakk og kaross! Jeg stortrives med dette og har allerede fått lærling plass. Hvor bor du egentlig?vet jeg hvem du er? Vi får bytte jobbe litt da vøttø hehe
kristianbmw Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Takk for alle komentarene og ja, det kommer straks mer bilder. Skal holde på med den man tirs og tors denne uka også
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg er imponert. Du kan ikke være gamle gutten siden du sier du går lakk å karosseri. Så jeg er meget imponert over arbeidet ditt. Selvfølgelig, arbeidet ditt ser man frukter av når lakk er kommet på. Men det hersker for meg liten tvil om at du har funnet ett fag du har hjerte for. Stå på! Slikt du driver med skulle jeg gjerne kunnet selv, så hadde jeg sluppet å sende bilen min vekk til en bekjent vær gang det er noe jeg skal ha gjort med karosseriet på Touringen. Misunner deg disse kunnskapene Heisan, nei er bare 17 år(2mnd te lappen) Jeg angrer ikke et sekund på at jeg begynte på lakk og kaross! Jeg stortrives med dette og har allerede fått lærling plass. Hvor bor du egentlig?vet jeg hvem du er? Vi får bytte jobbe litt da vøttø hehe Går under navnet Fliid blant kjente, så har du ikke hørt det før, så vet du nok ikke hvem jeg er. Holder til i Gjerpensdalen. Hehe, ja, hadde vært interessant det. Du får prøve deg som høyspent elektriker. ; )
kristianbmw Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Har desverre ikke hørt det navnet før. Gjerpensdalen ja, bor på jønnevald jeg Rett ved siden av golf banen. Hadde nok blitt en del krøll med meg og høyspent
kristianbmw Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Modifiserte litt på front platen i dag. Før: Etter: Fikk vekk litt overflaterust ved torpedoveggen også Snart klart for syregrunning og fyller på panseret nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå