kristianbmw Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Da er det faen meg på tide med en oppdatering snart gitt,bilen har funka veldig bra hele sommeren og nå står den å slapper av,fikk handla mb 300td sug å svelg m automat som knapt er innkørt (410000) som vinterbil. Har dasjbord senkeskåler bumpstops å masse små deler å ting jeg ikke husker,kom på 6 lapper.hehe. Bilder kommer en av di nermeste dagene
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Har bare drittdatan te kjærringa her,er jo faen så liten å treg å har jo faen ikke cd-rom en gang den andre har knekt så ska forske litt på hvordan jeg ska få over bildene Her er hvertfall bildet som jeg hang opp på soverommet etter vi hadde pusset opp,(hang det opp før hu kom hjem fra jobb )
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Da kommer det endelig en fortsettelse med bilder fra i våres Lenge siden jeg har oppdatert for å si det sånn hehe. Sliping av fyller/matting av bilen Fått bilen ned på jobben I boksen å er klar for non-sanding,er mye enklere å få fin flyt å lik farge å ikke få gjennskinn fra fyllerfleffer Maskerte også hele bilen under for å ikke grise til alle god sakene
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Base å klarlakk Gøttære enn prim åsså prim som e så gøtt Home sweet home
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Sort taktrekk Orginale grønne ruter,nesten synd å sote di. Jævla styr med det takluke greine ass.
|Ole| Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ser ut til att eg må vere innaktiv på forumet lenge her eg og for også komme med stor update om eit år eller noko Alt blir jo så mykje meir gjevande da KJEMPE jobb
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Denne var faktisk blitt ganske så pen nå, men ville fjernet lyktesenkerene for å gjøre den enda bedre. Hva var problemet med takluken?
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Bilen te sturlis med brock`ane på Fikk tilsendt et par 51mm fjærbein men fant ut etterhvert at det ene var skakt så da skaffet jeg enda ett å det var rett å fint
Kai-P. Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Gratulerer med kjempeinnsats! Har blitt en E30 å snu seg etter, dette! Jobber du på GB Autotech?
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Ser ut til att eg må vere innaktiv på forumet lenge her eg og for også komme med stor update om eit år eller noko Alt blir jo så mykje meir gjevande da KJEMPE jobb He he har faen ikke hatt tid te detta før nå,men takk skarru ha
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Denne var faktisk blitt ganske så pen nå, men ville fjernet lyktesenkerene for å gjøre den enda bedre. Hva var problemet med takluken? Halla å takker for det,jeg tar di av å på stadig vekk,får ikke helt bestemt meg
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Gratulerer med kjempeinnsats!Har blitt en E30 å snu seg etter, dette! Jobber du på GB Autotech? Takker å bukker,ja er lærling der men går opp te fagprøve om et par mnd å får visst jobb der videre også,er oppretter forresten
Kai-P. Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Var noe kjent med plassen. Hadde E36-en min der i forbindelse med et forsikringsoppgjør. Da ønsker jeg deg lykke til på fagprøven og gratulerer med jobb!
kristianbmw Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Klar for eu godkjenning,gikk rett gjennom seff traktor mot traktor interiøret jeg kjøpte kjøpe??? M3 lamelldiff på bluesen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå