Gå til innhold

Kristianbmw's lille E30 325i prosjekt.update s.22-23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det faen meg på tide med en oppdatering snart gitt,bilen har funka veldig bra hele sommeren og nå står den å slapper av,fikk handla mb 300td sug å svelg m automat som knapt er innkørt (410000) som vinterbil. Har dasjbord senkeskåler bumpstops å masse små deler å ting jeg ikke husker,kom på 6 lapper.hehe. Bilder kommer en av di nermeste dagene :wink:

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har bare drittdatan te kjærringa her,er jo faen så liten å treg å har jo faen ikke cd-rom en gang :applause: den andre har knekt så ska forske litt på hvordan jeg ska få over bildene :wink:

Her er hvertfall bildet som jeg hang opp på soverommet etter vi hadde pusset opp,(hang det opp før hu kom hjem fra jobb :wink: )

xfxjzl.jpg

Skrevet

Da kommer det endelig en fortsettelse med bilder fra i våres :applause: Lenge siden jeg har oppdatert for å si det sånn hehe.

smzpqh.jpg

Sliping av fyller/matting av bilen :wink:

2a0c4co.jpg

Fått bilen ned på jobben

1zg7xhs.jpg

30sepzt.jpg

wqsv83j9zum7f6e1vngr.jpg

37hhw0me8o0ahntjj7mx.jpg

56vweebg92rpphq33e6b.jpg

iy5czwhxi81o1zpuiste.jpg

qw7csbkmj909tlh5ng78.jpg

ueirqizcoddemwu2cl15.jpg

95qf6qmkg65qbp6aljk5.jpg

I boksen å er klar for non-sanding,er mye enklere å få fin flyt å lik farge å ikke få gjennskinn fra fyllerfleffer :)

znjfpf2ks2h64xqsp0gd.jpg

17vxz828ud1m87p35unj.jpg

ssnpvf629xwn0atf8qna.jpg

e3dhgxl42k1b7spo0l1p.jpg

guxuccnqy5n45a6cjbd9.jpg

f1y56mtxsmeeypbcb8lc.jpg

0rb2wi0r8wt936tgi1kl.jpg

Maskerte også hele bilen under for å ikke grise til alle god

sakene :wink:

Skrevet

Ser ut til att eg må vere innaktiv på forumet lenge her eg og for også komme med stor update om eit år eller noko :P Alt blir jo så mykje meir gjevande da :)

KJEMPE jobb ;)

Skrevet
Ser ut til att eg må vere innaktiv på forumet lenge her eg og for også komme med stor update om eit år eller noko :P Alt blir jo så mykje meir gjevande da :)

KJEMPE jobb ;)

He he har faen ikke hatt tid te detta før nå,men takk skarru ha :)

Skrevet
Denne var faktisk blitt ganske så pen nå, men ville fjernet lyktesenkerene for å gjøre den enda bedre. Hva var problemet med takluken?

Halla å takker for det,jeg tar di av å på stadig vekk,får ikke helt bestemt meg :P

Skrevet
Gratulerer med kjempeinnsats!

Har blitt en E30 å snu seg etter, dette! :wink:

Jobber du på GB Autotech?

Takker å bukker,ja er lærling der men går opp te fagprøve om et par mnd å får visst jobb der videre også,er oppretter forresten :wink:

Skrevet

Var noe kjent med plassen. Hadde E36-en min der i forbindelse med et forsikringsoppgjør.

Da ønsker jeg deg lykke til på fagprøven og gratulerer med jobb! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...