kristianbmw Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Fikk nappet ut et par bulker i bakskjermen i dag. fikk også gjort en del på fører siden i dag
kristianbmw Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Skal bestille nye orginale framskjermer te uka. Har også skaffa ei brukt is leppe og tåkelys. resten blir bestilt snart. Fikk av bak fangeren til slutt som satt bom fast, men den måtte gi seg når jeg dro fram induksjonsvarmeren Fant også litt rust bak fangeren. Måtte prøve det nye sandplåsings apparatet og det gjorde susen Var litt små bobler på tanklokket også Var litt rust under listene i dør karmen som jeg sandblåste Her er et lite helhets bilde
Mikael-B Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Skal si du er nøye Kristian. Men blir nok bra, skal du se
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Takker, ja får da håpe på det.
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Da kom pakken jeg har gledet meg til. Nye ORGINALE skjermer fra morris. Det er ikke hull til blinklys men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal la vær å ha noe der eller e36 blinkers, får se.
kristianbmw Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Har fått lånt en hjulvalse som skal bli tatt i bruk snart tenker jeg. Jeg må stå på nå for har bare 5 uker til lappen og da må den være ferdig lakkert.
Elliott Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Morsomt å se at folk legger såpass med arbeid ned i en E30, stå på vidre
kristianbmw Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Morsomt å se at folk legger såpass med arbeid ned i en E30, stå på vidre Takk, ja må jo det
kristianbmw Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Da var IS leppa i hus og som dere ser så var det mye riper i den Pussa ned. Fikk av listene og bjelken i bak fangeren. Listene blir beholdt sorte og fangerene lakkert i bilens farge. Var ganske rustet på den ene siden Var litt riper i listene.
kristianbmw Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Litt små rust rundt omkring Fikk prøvemontert en av de nye skjermene. Kom en E30 til i verkstedet her om dagen. Her er motoren til den sølv farga e30'en på bildet over som jeg kansje skal kjøpe. toppen må nok overhalles og litt små plukk. vet ikke så mye om motoren enda men trur den var gått nesten 200. M20B25 forresten Fikk rydda litt i delene og stabla opp i hyller. Fikk tatt jekkfeste i fram kannt på førersiden som var ganske rustet. Fellte inn ny 1mm plate.
Sturlis Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Jøss, det var en kjent e30 på bildet gitt Skal slenge opp prosjekt her jeg og kristian
kristianbmw Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 hehe ja du må få kjøpt E30'en av brodern din snart.
Sturlis Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Javisst.. er bare pengene det står på, de gror ikke på trær her i gården men men, nok off-topic blir jobbing imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå