Sandersen Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Her er den uten maskering. Den kommer til å stå her i selvskap med sturlis sin hengende over i helgen. Måtte legge noen absorberingsmatter i bagasjerommet mitt fordi sturlis sin lekker litt bensin.I bakgrunnen ser man ryggen på norges beste lakkerer hvem da? og hvor?
OverKill Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Blir vel sikkert det, hehe det eg prøvde å se: dokke gjer en kjempe jobb Tusen takk, veldig morro å tenke på at det bare er mine fingre som har rørt bilen under restaurering. Hørte noen rykter om at Sturlator hadde slipet is-leppa men...
OverKill Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Og Einar er forøvrig full som en dupp, uten hjelp fra Mickey Finn ! På tide å legge seg nå kanskje... Mnja...
kristianbmw Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Her er den uten maskering. Den kommer til å stå her i selvskap med sturlis sin hengende over i helgen. Måtte legge noen absorberingsmatter i bagasjerommet mitt fordi sturlis sin lekker litt bensin.I bakgrunnen ser man ryggen på norges beste lakkerer hvem da? og hvor? Han i lakkdressen, joakim heter han. Han skal til Canada til verdens mesterskap snart.
kristianbmw Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Og Einar er forøvrig full som en dupp, uten hjelp fra Mickey Finn ! På tide å legge seg nå kanskje... Mnja... He he du skulle nok vært med til stian i gar, satt å ølla i boblebadet å greier. Her sitter jeg i bøtte sete å forlenger som rørepinne i drinken Go skjorta
OverKill Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Og Einar er forøvrig full som en dupp, uten hjelp fra Mickey Finn ! På tide å legge seg nå kanskje... Mnja... He he du skulle nok vært med til stian i gar, satt å ølla i boblebadet å greier. Her sitter jeg i bøtte sete å forlenger som rørepinne i drinken Go skjorta Hehehe, forlenger kan brukes til så mangt!!!
kristianbmw Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Det er en sprekk i bunnpannen på cab'en te fatter som forrige eier tettet med kjemisk metall og det har holdt i 2-3 år nå men har en som kansje på på snart. Fikk rondell slipet fort over med pad og p400 papir over hele bilen i dag, noe som må gjøres før vannsliping. Vannsliping, først p800 så p1200 blei ikke ferdig i kveld.
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 hvorfor vannslipe fyllern? holder å gå pent over med p500 på rondell så er det klar til lakk.
kristianbmw Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 hvorfor vannslipe fyllern?holder å gå pent over med p500 på rondell så er det klar til lakk. Må det for å få det helt rett vøttø, vannsliper med kontrollspray og kloss for å avduke små bulker å hakk. Det er lett for å slipe bulker med rondell, og p500 var vel litt i det groveste laget til fargen jeg skal ha på bilen, men hadde sikkert gått fint på en hvit bil.
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 skal du ha det rett så klosser du med p400 først så går du over med rondell p500 for å å bli kvitt ripene. dette er det vi gjør på et profosjonelt verksted og det funker på alle farger. og for å ha nevnt det, vi ble kåret til Norges beste verksted av over 1000 stykker
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 men du har din måte og vi har våres, uansett så funker det nok
kristianbmw Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 skal du ha det rett så klosser du med p400 først så går du over med rondell p500 for å å bli kvitt ripene. dette er det vi gjør på et profosjonelt verksted og det funker på alle farger.og for å ha nevnt det, vi ble kåret til Norges beste verksted av over 1000 stykker Ikke dårlig, gratulerer Telemark er et vannslipe fylke å det er det jeg har blitt lært opp til å funker fint for meg og andre bruker tørrsliping og det er vell så bra. Begge metodene får jo likt resultat, bare litt forsjellige metoder.
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 riktig, resultatet blir nok det samma. men hvilken farge er det snakk om her da?
kristianbmw Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Ja. Det blir nogenlunde lik farge bare metalik da. Satser på å få duppa'n te tirsdagen
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 skal du først lakke'n så ta noe candy farge, evt lag din egen. DET er kult;) da er det heller ingen som kan få akkurat samma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå