Gå til innhold

Kristianbmw's lille E30 325i prosjekt.update s.22-23

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her er den uten maskering. Den kommer til å stå her i selvskap med sturlis sin hengende over i helgen. Måtte legge noen absorberingsmatter i bagasjerommet mitt fordi sturlis sin lekker litt bensin.

I bakgrunnen ser man ryggen på norges beste lakkerer :wink:

20ma2a.jpg

hvem da? og hvor? :)

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir vel sikkert det, hehe :) det eg prøvde å se: dokke gjer en kjempe jobb :)

Tusen takk, veldig morro å tenke på at det bare er mine fingre som har rørt bilen under restaurering. :wink:

Hørte noen rykter om at Sturlator hadde slipet is-leppa men...

Skrevet
Her er den uten maskering. Den kommer til å stå her i selvskap med sturlis sin hengende over i helgen. Måtte legge noen absorberingsmatter i bagasjerommet mitt fordi sturlis sin lekker litt bensin.

I bakgrunnen ser man ryggen på norges beste lakkerer :wink:

20ma2a.jpg

hvem da? og hvor? :)

Han i lakkdressen, joakim heter han. Han skal til Canada til verdens mesterskap snart. :wink:

Skrevet
Og Einar er forøvrig full som en dupp, uten hjelp fra Mickey Finn ! På tide å legge seg nå kanskje... Mnja...

He he du skulle nok vært med til stian i gar, satt å ølla i boblebadet å greier. Her sitter jeg i bøtte sete å forlenger som rørepinne i drinken 8)

9zufrk.jpg

Go skjorta :wink:

Skrevet
Og Einar er forøvrig full som en dupp, uten hjelp fra Mickey Finn ! På tide å legge seg nå kanskje... Mnja...

He he du skulle nok vært med til stian i gar, satt å ølla i boblebadet å greier. Her sitter jeg i bøtte sete å forlenger som rørepinne i drinken 8)

9zufrk.jpg

Go skjorta :wink:

Hehehe, forlenger kan brukes til så mangt!!!

Skrevet

Det er en sprekk i bunnpannen på cab'en te fatter som forrige eier tettet med kjemisk metall og det har holdt i 2-3 år nå men har en som kansje på på snart.

4kbibr.jpg

Fikk rondell slipet fort over med pad og p400 papir over hele bilen i dag, noe som må gjøres før vannsliping.

nv2xvp.jpg

20igi6p.jpg

Vannsliping, først p800 så p1200 blei ikke ferdig i kveld.

15g44f6.jpg

8vz18x.jpg

2wg4rjn.jpg

Skrevet
hvorfor vannslipe fyllern?

holder å gå pent over med p500 på rondell så er det klar til lakk.

Må det for å få det helt rett vøttø, vannsliper med kontrollspray og kloss for å avduke små bulker å hakk. Det er lett for å slipe bulker med rondell, og p500 var vel litt i det groveste laget til fargen jeg skal ha på bilen, men hadde sikkert gått fint på en hvit bil. :wink:

Skrevet

skal du ha det rett så klosser du med p400 først så går du over med rondell p500 for å å bli kvitt ripene. dette er det vi gjør på et profosjonelt verksted ;) og det funker på alle farger.

og for å ha nevnt det, vi ble kåret til Norges beste verksted av over 1000 stykker :)

Skrevet
skal du ha det rett så klosser du med p400 først så går du over med rondell p500 for å å bli kvitt ripene. dette er det vi gjør på et profosjonelt verksted ;) og det funker på alle farger.

og for å ha nevnt det, vi ble kåret til Norges beste verksted av over 1000 stykker :)

Ikke dårlig, gratulerer :D

Telemark er et vannslipe fylke å det er det jeg har blitt lært opp til å funker fint for meg og andre bruker tørrsliping og det er vell så bra. Begge metodene får jo likt resultat, bare litt forsjellige metoder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...