kristianbmw Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Ja jeg skal blande men egen, å Candy har jeg tenkt på flere ganger men vet ikke helt hvordan den blir i vinrød. Jeg innbilder meg det kunne blitt fett. Uansett skal jeg blande sammen noe selv.
kristianbmw Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Noen som vet om brock b1 9x16 vil stikke på utsiden av forskjermene? Må space 3 mm for at ikke felgene skal gå i fjærene. 9 tom forran er jo ganske bredt å hvis de stikker på utsiden, hva sier purken i så fall? Selger har ikke gitt meg beskjed om ET enda.
|Ole| Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Eg har 8,5 og dei stikker utom, purken pleie ikkje legge merke til sånt her omkring iallefall... Verre med biltilsynet :S
kristianbmw Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Ok, har også valset en del så kan hende det gjør saken litt bedre.
kristianbmw Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Giroverføringa datt av i stad så må få den på 2 søyleren å få slipt ned kassa såvidt litt i morra for å få den på plass igjen, var så jævli trangt oppi der atte.
kristianbmw Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Da var det på tide med en oppdatering, har blitt mange seine kvelder i det siste så har fått gjort masse. Vannsliping. Fikk lagt boddy på kanaler og litt bak. Gikk å håpet på at E30'en skulle dette ned. Litt matting. Matting av rompa. Fikk henta 4 liter vannbase gratis her om dagen. Litt mer sparkling på framskjermene Fikk sprøyta boddy nederst på framskjermene Litt syregrunning. Lakka alle kanter og baksider for å kunne lakke bilen med framskjermene på bilen. Fikk matta ned framfangeren som skal lakkes men listene skal beholdes sorte. Har begynt å maskere bilen.
kristianbmw Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Tok av caben på 325i'en for første gang i år i helga.
Elliott Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Ser veldig bra ut, stå på Ikke lenge til jeg skal begynne med akkurat det samme^^
thagen2 Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 kjempebra prosjekttråd med masse bilder. det liker vi du er nøye med det du gjør ser jeg. venter spent på resultatet her
kristianbmw Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 kjempebra prosjekttråd med masse bilder. det liker vi du er nøye med det du gjør ser jeg. venter spent på resultatet her Takker, ja hehe får kjeft av læreren min for å være for pirkete. Bilen skal lakkes te tirsdagen.
kristianbmw Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Da har jeg fått kjøpt touring skjørta, fullt av sig på det ene så skal pusse de ned å legge fyller på de i morra
Norborg Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Blir bra som bare det detta.. ææææ.. Gleder meg til skjærtorsdag jeg Lappen min lar seg vente til helt i begynnelsen av desember, klarer jeg å vente så lenge montro ?
kristianbmw Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Blir bra som bare det detta..ææææ.. Gleder meg til skjærtorsdag jeg Lappen min lar seg vente til helt i begynnelsen av desember, klarer jeg å vente så lenge montro ? He he ja da blire turing te sverige vet jeg Hmmm, nei blir nok som med mopped lappen at du begynner å kjøre et halvt år før du får lappen
Norborg Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Blir bra som bare det detta..ææææ.. Gleder meg til skjærtorsdag jeg Lappen min lar seg vente til helt i begynnelsen av desember, klarer jeg å vente så lenge montro ? He he ja da blire turing te sverige vet jeg Hmmm, nei blir nok som med mopped lappen at du begynner å kjøre et halvt år før du får lappen Hehe, tja.. tviler litt på det men.. Blir mye å sitte på med nærmeste nabon !! hehe.. Ja, du hørte mæ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå