Fixfax Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Litt enklere og få svar i denne posten tenker jeg. Har finni et haltech e6a til 7000 SEK og e6x til 7500 SEK. uten atfor mye informasjon har jeg konkludert meg til at e6x er det beste kjøpet, følger også med en 3bars map sensor, plug and play for m20b25 motorer. Så spørsmålet mitt er om det er vært det, han kjøpte det for 2 år siden og påstår at han oppgraderte den hos haltech for noen uker siden. hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Litt enklere og få svar i denne posten tenker jeg.Har finni et haltech e6a til 7000 SEK og e6x til 7500 SEK. uten atfor mye informasjon har jeg konkludert meg til at e6x er det beste kjøpet, følger også med en 3bars map sensor, plug and play for m20b25 motorer. Så spørsmålet mitt er om det er vært det, han kjøpte det for 2 år siden og påstår at han oppgraderte den hos haltech for noen uker siden. hva tror dere? e6x er jo det nyeste,, bortsett fra den serien di akkurat har lansert. kommer jo ann på hva som følger med, passer det rett på motoren din får du jo mye for pengene, klarer ikke få i et MS med brukte følere til den prisen nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå