BMW E93, nå E63:-) Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Tenker å bestille felger derifra og det virker som et seriøst firma. Men kan ikke bestille på nettsiden deres, men har kontakt med en serviceinnstilt kar der som sier at ordrer fra utlandet må gjøres over tlf eller mail. Har fått pris på fire 22" kromfelger til kr 10000 levert Norge. Men så er det et at jeg generellt er skeptisk til å oppgi kredittkortinformasjon over tlf eller mail... Noen som har noen formeninger om det...?
hagenisse Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Jeg har gjort det to ganger hos tirerack, null problem. Alternativt kan du snakke med banken din ang. få omaddressert kortet eller se om du kan få overført pengene via nettbank.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Jeg har gjort det to ganger hos tirerack, null problem. Alternativt kan du snakke med banken din ang. få omaddressert kortet eller se om du kan få overført pengene via nettbank. Så du har gitt de kredittkortinformasjonen over tlf? De virker som et veldig seriøst og ryddig firma og har bare hørt positive ting om de... Kan jo også overføre via nettbank, må jeg vente til de har fått pengene på sin konto før de sender felgene eller kan jeg faxe en kvittering til de...? Er helt grønn på å handle fra USA
hagenisse Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Jeg ga infoen på mail. Hvis de i det hele tatt godtar at du overfører via nettbanken tipper jeg at pengene må være på deres konto før de sender ja. Litt for lett å lure dem ellers.. Tirerack er forøvrig et seriøst firma ja, så jeg tror ikke du har noe å være redd for. Fyren jeg pratet med het Brock eller noe sånt.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Jeg ga infoen på mail. Hvis de i det hele tatt godtar at du overfører via nettbanken tipper jeg at pengene må være på deres konto før de sender ja. Litt for lett å lure dem ellers..Tirerack er forøvrig et seriøst firma ja, så jeg tror ikke du har noe å være redd for. Fyren jeg pratet med het Brock eller noe sånt. Ok, da tror jeg at jeg ber de ringe meg på mandag Tok det lang tid fra du bestilte til du hadde varene?
hagenisse Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Over en måned. Men det var fordi jeg tok det via båtfrakt.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Over en måned. Men det var fordi jeg tok det via båtfrakt. Okay, regner med at jeg tar det med fly. Skulle ta ca en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå