jcvold Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 har fått pålegg fra biltilsynet om å sette på orginale fjærer på min E46 325Ci før jeg viser seg til biltilsynet. noen som har senket sin coupè og har de orginale fjærene liggende?
k3n Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Jeg har...har bakfjærene liggende i bake i bilen ihvertfall og framfjærene har jeg forhåpentligvis ikkje kastet. Kan sjekke dette nærmere iløpe av helga for deg.
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Har fremfjører liggende, m.tech sport fjører....
k3n Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 hehe, og jeg har 100% garantert bakfjærer liggende ifra enn Coupe. Sportsfjærer..
jcvold Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Jeg har...har bakfjærene liggende i bake i bilen ihvertfall og framfjærene har jeg forhåpentligvis ikkje kastet. Kan sjekke dette nærmere iløpe av helga for deg. flott,for må være orginale. var på biltilsynet for å registrere bilen,og regelen er at biler importert fra USA må være 100 % orginal,så fikk mangellapp på fjørene.var greit at demperene var uorginale,men fjørene måtte være orginale BMW.så bare setter dem på mens jeg viser bilen til biltilsynet neste gang,og så er det på igjen med senkefjørene
k3n Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 fant dessverre ikkje framfjærene, men har originale bakfjærer. Tror framfjærene er kastet.
jcvold Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 oki,er interesert i bakfjærene, hvor bor du?
Ostnes Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Har komplette med fjører og dempere, gies bort om du henter dem
jcvold Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Har komplette med fjører og dempere, gies bort om du henter dem deal! eg ska te Ålesund 1.Mars
jcvold Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 konge! enda et eksempel på hvor nyttig bimmers.no er ! at vi BMW entusiaster hjelper hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå