Bmw_325i_ Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 har rydda litt i garasjen i dag å fant ut at jeg hadde nok deler til å bygge noen biler har bl.a Bunnpanne m20 antydning til sprekk, men tror den holder tett (såfall enkel jobb å sveise) også ett sett med orginal lykter. grei stand på disse også. hele glass å reflektorer ekspansjonstank (org) skrik ut sånn ellers også hvis det er noe dere trenger
axor Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 klarre du bygge et par biler med disse delene er du go free bump
Bmw_325i_ Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 haha.. sku vel ikke være noe problem det? er alt jeg har på bilen min hvertfall. nei du. tenkte jeg sku gi bort disse tingene siden jeg prøver å få litt bedre plass i lageret mitt har selvfølgelig andre ting som igjen er til salgs. bare å spørre. orker ikke skrive noe endeløs liste så seint på kvelden.
525i1991 Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 kan ikke hente da, men om du sender bunnpanna så betaler jeg frakt. PM meg om du gidder:P
alliert Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 skulle hatt tak i friske el. nett koblinger på ,spyle tank og kjøleveske tank. Knekker jo bare man kommer borti jo ---------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå