Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart investere i nye sommerfelger, det som står på nå blir for lite. Bilen er senka 60/60 men dette skal byttes ut når jeg skaffer nye felger. Det jeg har lyst på er de nye m5 look felgene i 19, noen som har bilde av en rød coupe med disse på? Og hva blir den beste senken med 19 tommere? Da vil jeg at det skal se bra ut, så lav som mulig men samtidig at det blir komfortabelt å kjøre. Skal bytte ut både fjærer og dempere, så kom med forslag for senk.

Takker for all hjelp :)

Noen kan kanskje photoshoppe disse på?

703443_24_24.jpg

n550085498_1318510_881.jpg

Skrevet

Dersom du har bestemt deg for at du skal ha 19" og senk på en E36, tror jeg ikke du får komfort på kjøpet desverre, uansett hvilken senk du går for.

Skrevet

Noen må jo ha bilder av en Rød Coupe med disse på..

Så 3 røde E36 coupe med disse felgene på vei til gatebil i fjor, så det finnes flusst av de..

Jeg mener 19" på e36 ikke blir så pent, om du kjører M-tech styling..

Kjører du derimot rieger sideskjørt, påbygg under M-tech fangern, dekkstrekk og valsing så kler det bilen bedre..

men som sagt, noen har nok bilder..

Skrevet

Jeg er nok enig med dem som sier at 19' blir for stort. Blir nesten litt styltefølelse av det. Ville satset på 18' og kanskje kjøpt coilover :D

Skrevet

Har sett flere... Han får bla gjennom "Den store E36 bildetråden" der ligger det flere :P

Men ikke noe å tenke på.. Blir fint.. Personlig har jeg sett litt mange røde E36 coupeer til å synes det er særlig spesielt, men det er hvertfall ikke feil..

Skrevet

Her er iallefall 1 par bilder av min gamle bil, E36 touring med 18" m5 replica..

er jo ikkje ein coupe eller sedan da,men får iallefall eit lite perspektiv:)

78izrbquj518kbpx88md.jpg

gkl0jg12i29ox7135lwj.jpg

Eg gjekk over til M6 replica,synest di passet bedre!

qtfua7y93mxyobs2fjex.jpg

Skrevet

Har nå bestemt meg for 18. Men hvilken senk skal jeg gå for? Skal kun investere i nye fjærer, lærliglønn rekker ikke til coilovers :P Vil ha den lavest mulig da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...