Morty999 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 har bud på 110.000 da skjønner jeg ikke hvorfor du har den ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg skjønner hvorfor finn.no og autodb.no ikke har det på denne måten, at man kan legge igjen kommentarer/spørsmål til salgsannonser.. Lykke til med salg av bilen. Jeg skjønner at du ikke selger den for 110.000,- jeg hvis du mener den er verdt mer. Tålmodighet er en dyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Torek: TAKK!!! Ber herved samtlige av de som kommer med kritikk (ikke konstruktiv kritikk) om å vennligst la vær! Som sagt så utrolig mange ganger før, jeg MÅ ikke selge. det er mitt valg å akseptere bud eller la vær, vil ikke ha komentarer ang dette! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 er bytte helt uaktuelt her? Nei for all del Kom med forslag... skjønne faktisk godt at "byremo" kommentere dette ... værtfall i henhold te det me godkjenninga av bilen... på e36 328 han la ut for salg klagde alle på heile forumet på at den ikke va godkjent... å plutseli e ikke dette vikti på denne bilen? Det er synd for byremo, det er jo faktisk hans bil - hans valg... jeg har ikke kommentert i den tråden så da kan han spare seg for det her!!! Sant Børge... Hvorfor er det plutselig ikke viktig om bilen ikke er godkjent eller ikke med den motoren...seff er det viktig.. =) Hadde den vært godkjent hadde den vært solgt til nå =) Hadde den vært godkjent så hadde også prisen steget Gått over 2 uker siden ditt bud på 110.000 var... Gikk det i dass eller liker folk bare å vente på at selger godtar budet? Selv hadde jeg gitt faen i bilen om ingen hadde klart å akseptere et bud på over 2 uker(!). Da får rett og slett DU gi faen!! så får andre passe på seg selv!!! Speider dere etter salgstråder som dere kan ødelegge? rasshøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Hei Julian. Når det gjelder å ødelegge andre sine salgstråder, som du skriver: "Speider dere etter salgstråder som dere kan ødelegge? rasshøl!" Så vil jeg bare minne deg på att det gjorde du med min salgstråd, med M3 motor i osv. Så nå får du smake på hvordan det er. Men uansett, lykke til med salget. Er bilen like bra som den ser ut, så er dette ett smykke som må taes vare på. En strøken E30 vil neppe falle i verdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Da holder vi oss til topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 det var med m3 motor sant. er du intresert i bytte ? e46 01 m54 320i limited line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Simon: Sant det, men det var ikke for å ødelegge, det var en missforståelse... Beklager igjen! Stegan: ja kan være mulig det... bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 her er anonnsen til bilen. ligger noen bilder der. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2064733 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 O2 en er vel ute fra hiet ca i påsken tenker jeg. Hold ann til da, så fær du en drit kul bil i bytte! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100557&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Har fått på litt andre sko Dårlige bilder men Er BBS RC 17x8 med federal 595rs dekk som er nesten nye (225/45-17)... R-dekk som sitter nesten like godt som toyo proxxes r888 men hverken bråker eller sporer Felgene er ikke helt strøkne men er rette... Stegan: Så jo fin ut den:) kan jo sende meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg