R Andersen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 De første 3.2 ble også levert med alu.dører, så dette er ikke noe eksklusivt for GT`n.
jojr Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Tidligere i tråden her ble det sannelig sagt MYE rart om GT GT ble btw produsert fra 12/94-->06/95 i 356 eksemplarer pluss 50 stk helt like med høyre ratt for UK. Det er mange som mener mye, men den som er i fagen imolarød kaldt både Evo og gt2 ble produsert i 200 med venstre ratt og 50 høyre. Men det er jo ikke lett å følge med på når noe er laget til europa og noe til usa og tydeligvis sør afrika har også en egen
carlhaakon Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 bare og lese her. dette er den røde http://www.m3gtregister.com/m3evoindividual.html og dette er GTen http://www.m3gtregister.com/m3gt_euro.html
Øyvind L. Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Her var det mange som bare tipper og ikke her peiling!!!M3GT:(klippet ifra BMWCCN) Alle detaljer som på M3 coupe bortsett fra: Motor: 295 HK ved 7 000 rpm, 323 Nm ved 3 900 rpm. Stabilisator stag med M-emblem. Transmisjon: Total utveksling 3,23:1. Dimensjoner: Aluminium dører, M-aerodynamikk pakke komplettert med innstill bar front spoiler og todelt bakvinge, hvite blinklys foran og Motorsport emblem. British Racing Green lakk. Utrustning: Interiør i amaretta / nappa lær i fargene antrasitgrå /Mexico-grønn, Mexico-grønn nappa i dørene og i sideinnredning, kullfiber på instrumentpanel, midtkonsoll og dørtersklene, Motorsport emblem på instrumentpanel og dørterskel list, lærratt sport II. Så et par ting som ikke står hos BMWCCN. GT er tyngre enn de andre M3ene selv om den har Alu dører, panser og bagasjelokk. Den har også en annen vinkel på støtdempertånene forann. De ligger mere bakover. Traktene i innsuget er kortere enn de som er på andre M3er og den har dobble oljepumper slik som 3,2l har. ECU og vanos programmet er andeledes enn standard M3. Den har et par andre ting også som er sært for GT, men husker det ikke i farten. Nja, korrigerer/legger til litt jeg GT har annerledes oljepumpe, med dual pick-up. Den har alu dører men ikke alu panser og alu bagasjelokk. Den har (om den ble levert ny med røyker pakke) karbon askbeger. Det fulgte med en del Motorsport deler når den var ny, spacer klosser for bakvinge, andre fjærer samt noe mer. Blander litt her nå ja.. GT hadde bare alu dører. 3,2l har vel strengt tatt også en oljepumpe med dobbel pick-up.. Måtte søke litt på nettet og da fant jeg. There were two official special editions of the 3.2-liter E36 M3, both introduced in late 1998. A limited edition of 50 right-hand drive M3 coupes was produced by BMW Individual exclusively for the United Kingdom to commemorate the end of E36 M3 production. In addition, 120 right-hand drive E36 M3 coupes and convertibles with special equipment were produced for the Australian market in order to commemorate 25 years of BMW Motorsport. BMW GB celebrated the end of E36 M3 production with a special edition of 50 UK-market M3 coupes in late 1998. Although mechanically identical to the standard model, these were all painted Imola Red (405) and featured additional front "splitters" below the standard airdam, the complete M3 GT-spec rear spoiler with third brake light and the forged M Double Spoke alloy wheels. The interior was trimmed in Bicolor Imola Red leather with Anthracite Amaretta suede bolsters and was equipped with a special M steering wheel featuring red stitching on the rim. Similar stitching appeared on the parking brake handle. All examples were further equipped with side airbags, power sunroof, power front seats, power rear vent windows and the Harmon/Kardon audio system. The E36 M3 GT Individual is a special edition of 50 right-hand drive E36 M3 coupes produced for the UK market in July of 1995. Though based mechanically on the standard E36 M3 instead of the more powerful GT version, these cars have the following special features: -British Racing Green (312) paintwork -Adjustable front and rear GT spoilers -Clear front turn signal lenses -Aluminum doors -M strut tower brace -Forged M Double Spoke alloy wheels (7.5x17-in. front, 8.5x17-in. rear) -Mexico Green Nappa leather upholstery with Anthracite Amaretta bolsters -Three-spoke steering wheel with airbag -Graphite Birds Eye Maple wood interior trim (including shift knob) -Chrome interior door handles -Power sunroof Disse kom jo bare i England, noe som ante meg...
Øyvind L. Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Tidligere i tråden her ble det sannelig sagt MYE rart om GT GT ble btw produsert fra 12/94-->06/95 i 356 eksemplarer pluss 50 stk helt like med høyre ratt for UK. Det er mange som mener mye, men den som er i fagen imolarød kaldt både Evo og gt2 ble produsert i 200 med venstre ratt og 50 høyre. Men det er jo ikke lett å følge med på når noe er laget til europa og noe til usa og tydeligvis sør afrika har også en egen Du har et godt poeng her.. I 2003 var jeg veldig nær på å kjøpe en M3GT, men ble E30M3 isteden.. Hadde ganske god kontroll på GT versjonen da, men har ikke brukt så mye energi på den de siste årene... Jeg konsetrerte meg meste om euro markedet. Tydelig at jeg ikke har fått med meg alt..
Olelink Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Tidligere i tråden her ble det sannelig sagt MYE rart om GT GT ble btw produsert fra 12/94-->06/95 i 356 eksemplarer pluss 50 stk helt like med høyre ratt for UK. Det er mange som mener mye, men den som er i fagen imolarød kaldt både Evo og gt2 ble produsert i 200 med venstre ratt og 50 høyre. Men det er jo ikke lett å følge med på når noe er laget til europa og noe til usa og tydeligvis sør afrika har også en egen Du har et godt poeng her.. I 2003 var jeg veldig nær på å kjøpe en M3GT, men ble E30M3 isteden.. Hadde ganske god kontroll på GT versjonen da, men har ikke brukt så mye energi på den de siste årene... Jeg konsetrerte meg meste om euro markedet. Tydelig at jeg ikke har fått med meg alt.. Som kjøremaskin er jo E30M3 råere enn GT (iallefall med tanke på at den er 5-10 år gamlere), Lyden i GT er heller ikke stort annerledes enn 3.0l M3 da den har samme eksos anlegg bare andre kammer og ECU. GT har også begynt å stige i pris igjen så man får jo ett par fine 3.0l M3 for samme pris som en GT eller en dønn strøken 3.2l som er raskere billigere enn en sliten GT. Så grunnen til at jeg falt for GT var at jeg ville ha noe som ikke alle andre har
Olelink Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 De første 3.2 ble også levert med alu.dører, så dette er ikke noe eksklusivt for GT`n. Sa ikke det var ekslusivt for GT heller sa bare at GT IKKE hadde alu panser og bagasjeluke men derimot den hadde alu dører.
Øyvind L. Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Tidligere i tråden her ble det sannelig sagt MYE rart om GT GT ble btw produsert fra 12/94-->06/95 i 356 eksemplarer pluss 50 stk helt like med høyre ratt for UK. Det er mange som mener mye, men den som er i fagen imolarød kaldt både Evo og gt2 ble produsert i 200 med venstre ratt og 50 høyre. Men det er jo ikke lett å følge med på når noe er laget til europa og noe til usa og tydeligvis sør afrika har også en egen Du har et godt poeng her.. I 2003 var jeg veldig nær på å kjøpe en M3GT, men ble E30M3 isteden.. Hadde ganske god kontroll på GT versjonen da, men har ikke brukt så mye energi på den de siste årene... Jeg konsetrerte meg meste om euro markedet. Tydelig at jeg ikke har fått med meg alt.. Som kjøremaskin er jo E30M3 råere enn GT (iallefall med tanke på at den er 5-10 år gamlere), Lyden i GT er heller ikke stort annerledes enn 3.0l M3 da den har samme eksos anlegg bare andre kammer og ECU. GT har også begynt å stige i pris igjen så man får jo ett par fine 3.0l M3 for samme pris som en GT eller en dønn strøken 3.2l som er raskere billigere enn en sliten GT. Så grunnen til at jeg falt for GT var at jeg ville ha noe som ikke alle andre har Helt enig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå