bmw318tds Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hmm rart falske skilte da eller??? står på nett att det er en 2d
bmwcomeback Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 jeg bygget en 2,5l e30 motor for en del år siden, der brukte jeg original veiv, råder,stempler, dyser sov. eneste jeg gjorde var å bytte lager i hele motoren, kvasseste kam som schrick leverte, portet toppen, bygget om s38b36 grenrør, og s38b38 effektanlegg. en leverte 192rwhp i dyno. noe jeg syntes var meget imponerende egentlig.
Allez Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 hmm rart falske skilte da eller??? står på nett att det er en 2d[/quotehåper ikke det:) men har laktmerke til det jeg og, når jeg søker på gs..
Allez Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 hvilket stoler og intriør har du? det er sort skinn fra m3, passer ikke 100% bak da, siden jeg har dører bak.
Allez Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 jeg bygget en 2,5l e30 motor for en del år siden, der brukte jeg original veiv, råder,stempler, dyser sov. eneste jeg gjorde var å bytte lager i hele motoren, kvasseste kam som schrick leverte, portet toppen, bygget om s38b36 grenrør, og s38b38 effektanlegg. en leverte 192rwhp i dyno. noe jeg syntes var meget imponerende egentlig. oi kan det stemme?
bmwcomeback Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 ja, stemte det,hehe ble en del målinger, da det virket litt rart, men den gikk som faen. hadde uendelige problemer med drivverk. hardykoplinger gikk som hakka møkk, tror det gikk 9 stk på 6mnd, i tillegg til 2 differ, to mellomakslinger, og et sett stikk akslinger. og ingen banekjøring... husker ikke hvor kvass den kammen var, men jeg fikk den ikke til å gå på tomgang under 2000 rpm. da bare hostet den og kubbet. skiftet forøvrig ventiler og vippetøy. glemte å si det i sted.
bmwcomeback Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 fant litt info om den på nett. det står at ventilene ikke får klaring på stempel, men det gikk med skikkelig topp pakning. glemte og i farten at jeg høvla av toppen så mye at fresen var nesten ani ventilene:)hehe Applications: 1987 - 1991 (E30 E34) Schrick's most aggressive cam for the M20 engine. The 304-degree will make big power at the top but there will be a loss of low-end torque so this cam is only recommended for cars that see most of their time above 4000 rpm. Schrick High Performance valve springs are strongly recommended. This cam has a 12.2mm lift and will not clear stock M20 pistons.
E30_Dale Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Da kommer jeg til å trenge kluppekort på dette! Skal bygge hefte 2,7 selv og bare litt mer hevy duty!?
E30_Dale Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Men kommer til å bli bra dette, bare huske titan retainers og billet vipper visst du skal opp i 7500 ---->
Allez Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 jepp, sperra kommer til å ligge på 6850. så de blir orginale vippearmer.. menigen er at den skal vere driftsikker, med bitte litt meir pulver en org 325:)
bmw318tds Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hmm rart falske skilte da eller??? står på nett att det er en 2d[/quotehåper ikke det] Det må du ringe til biltilsynet å spørre om surt å bli stoppet av politiet å bli anklaget for falske skilt det kan bli ille:)
Allez Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 hmm rart falske skilte da eller??? står på nett att det er en 2d[/quotehåper ikke det] Det må du ringe til biltilsynet å spørre om surt å bli stoppet av politiet å bli anklaget for falske skilt det kan bli ille:) Det er nokk ingen dom ide nei:)
Allez Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 fant litt info om den på nett. det står at ventilene ikke får klaring på stempel, men det gikk med skikkelig topp pakning. glemte og i farten at jeg høvla av toppen så mye at fresen var nesten ani ventilene:)heheApplications: 1987 - 1991 (E30 E34) Schrick's most aggressive cam for the M20 engine. The 304-degree will make big power at the top but there will be a loss of low-end torque so this cam is only recommended for cars that see most of their time above 4000 rpm. Schrick High Performance valve springs are strongly recommended. This cam has a 12.2mm lift and will not clear stock M20 pistons. da så har 288grader på min no, synst de er litt for kvast, så eg tenkte eg skulle gå ned til 272 no da. men for aldel, det er morro når en først får hissa den opp:)
E30_Dale Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Må bare huske 318i eller 320i merke på koffertlokket da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå