Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har skjedd litt sia sist: toppen er no ferdigplanet, topp deksel og bunnpanne ferdig lakert. Men venter fortsatt på en pakke fra koed. Etter dei skifta transporttør så tar de jo evigheter før varene kommer fram :evil:

Venter på kamaksling, vippearmer, akslinger, oljerør, div strekbolter og litt småtterier, så får nok ikke montert toppen denne helga heller :( Men men..

• 4 weeks later...
Skrevet

hopp:) da var det på tide med en liten oppdatering, har skjedd lite i det siste pga mangel av div deler.. men no er prosjekte på gang i gjenn:) legger ut et par bilder av framgangen:

x27vnifsjkekibc2q5lq.jpg

x27vnifsjkekibc2q5lq.jpg

ys9w1p0im1ln76dlf10o.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

har fått starta motor no:) maler som ei katte:)

litt verre at de lekker olje mellom motor å girkasse :shock: så da tetter nokk ikkje simmringen rundt veivakslen.. uff å huff... :roll: var ingen leksaje fra girkassa før overhaling, så den er egentlig utelukka. Merker jeg trenge ei lita pause for å få opp motivasjonen i gjenn.

Skrevet

jepp:) bare eg får orden på barnesjukdomane så blir de nokk bra:) Trenge bare litt tid, for å samle ny energi.. jobba dag og natt heile påska

Skrevet

då va oljelekasjen lokalisert:) var ikkje simmringen på veiva som var synderen, heldigvis:)

anruyq379lmaevmi8fw2.jpg

hadde satt dei "proppene" feil vei i. å sansynlig viss dotte ut når eg satt i motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...