Rogeren Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 En helt ny høyre, og en venstre som er ørlitegrann skadet (er rettet, trenger en liten stripe sparkel), men rustfri. Dette er orginale BMW skjermer, ikke uorginalt søppel uten passform...!
Rogeren Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 lurer på om jeg har blandet litt her, og skrevet feil. Tror det er venstre som er 100%... skal sjekke, hører du ikke noe, så er ikke høyre 100%.
Simen! Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 hvordan ble det, er høyre strøken? i så fall tar jeg de...
Rogeren Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 venstre er strøken... Med hull til de gamle blinklysene, dvs før facelift.
Eirik Viste Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Hallo du. Såg at du fikk skaffet deg både hjerne og ledningsnett. Men jeg er interessert i begge skjermene framme. Hva skal du ha for dem? Kommer først hjem om en uke, men jeg kan betale på forhånd. Er det mulig å sende skjermene med kystbussen hvis du ikke bor så langt i fra bussterminalen. Skånsom frakt som ikke koster for mye. Hilsen Eirik.
Rogeren Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Har en lokalt her og som er litt giret på dem, og skulle komme med et bytte/bud. Må se hva han sier først, da det er dekkpusheren min...! Var du interresert i ledningsnett til e36 2,5 m50 vanos? Det har jeg nemlig til overs. Har og siemens nett til 2,0 vanos til e34...
Eirik Viste Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Ingen problem hvis du selger skjermene. Alltid en fordel når en slipper å pakke inn delene. Angående ledningsnett så kjøpte jeg et ledningsnett for en stund siden, men til automat. Kan jo bruke det. Men du får si hva du skal ha for ditt ledningsnett. Eirik.
BMWentusiasten Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 bump -- skjermene er her ennå... Passer vel touring det og vel? Synd det er prefacelift da jeg har facelift eller hadde jeg hentet på dagen. Du har vel ikke prefacelift blink også vel? Peiling på om sokkel til faceliftblink passer inn i prefacelift blink? Da kan det være dette ble veldig interessant igjen...
Rogeren Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Aner ikke... Biltema har de pre hvite blink...
BMWentusiasten Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Aner ikke... Biltema har de pre hvite blink... Hvor i Bergen holder du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå