IvarT Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Har mottatt nye fronlykter til min e46 og lurer på om noen har en god DIY for bytte av disse? Har lett litt rundt, men ikke funnet noen som omhandler bytte av selve lykten. De fleste er for bytte av glass eller monering av Angle Eyes. Må man ta av frontfangeren for å få byttet disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 må ikke av med frontfanger. Bare de to 10mm skruene på toppen av lykta, og ta vekk lyktespylerlista under lykta, og bak den finner du også to stk 10mm skruer. Husker ikke helt omdu må av meb blinklampa først, men om du må det så er det bare et klips du må trykke ned og så bare dra ut blinklampa. Du er ser et lite hull over blinklampa, og der er et hvitt klips som du må trykke for å få ut den. Håper det hjalp noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Takker. Dette halp en god del. Ingen problemer med å fjærne blinklysglass og listene rundt lykten. Har gjort dette mange ganger, men fra der til å ta ut hele lykten har jeg ikke gjort før, og det finnes ikke noe god DIY på dette som jeg har klart å finne så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 nei det gjør kanskje ikke det, har ikke sett etter. Bare å ta bit for bit og se etter hvor det sitter fast, så går det nok bra. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 hvordan får man av lyktspyleran da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 bare dra ut spylerdysa så langt det går, forsiktig, og bare vri rundt! og den drar seg selv inn, er en fjør der. men vær enda mer forsiktig når du skal av med spylerslangen på baksiden av lykta, lett for å knekke tuppen på spylerteleskopen, og det vil du ikke tro meg, all splyervæska renner ut. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå