laxen Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Bilen var da solgt. Legger ut denne for noen: Står en rød 320 e30 prefacelift, 86 eller 87' tror jeg. Den er ikke strøken, men tror motor starter. Nye bilder Var oppe med gulvteppe og der var det ingen rust å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 km? rust stand? intrisert i bytte i prosjekt? motor driverk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 tror ikke det er så mye rust på den men vet ikke. motor startet sist jeg prøvde men vil ikke garanter at den staret no.. har stått siden begynelsen av januar. er ikke interisert i bytte prosjekt da denne selges fordi jeg ikke har tid eller penger p.a.g skole.. har bud på 4000. noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 okey den er grei:) lykke til med salg videre, skulle glatt kjøpt om eg hadde hatt penger, men lite md det for tiden:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Du er velkommen til å sende meg en PM om du selger deler fra denne. Mer å tjene på det enn å selge den hel, tror jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 hei du... gidder desverre ikke selge deler da jeg ikke har noen plass å skru desverre.. å noen som ikke kommer fram på bildene er at det er noen små bulker å litt overflate rust rundt bensinlokket. har nå bud på 4500 og bytte i en golf 2. budrunden kan gå ut dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 bilen er fortsatt til salgs da det ikke ble noe salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har lagt til nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvordan er det med eu godkjenning på denne? Er årsavgift betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 2000 blir nokk litt for lite desverre den må på -eukontroll for å få skilt på den. den har vært avskiltet siden 2007 så er ikke betalt. men er ikke heftelser på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Vet du om det er noen feil så den ikke går gjennom eukontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 vet ikke om noe spesilet nei.. men kan godt henne d e litt små tinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Si ifra når du selger for 2000 da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Km-stand? Bilen må i så fall være kjørbar om jeg skal kunne hente den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg